آستارا
طوالش
رضوانشهر
ماسال
بندر انزلی
صعومه سرا
فومن
رشت
شفت
رودبار
سیاهکل
لاهیجان
اشرفیه
املش
رودسر
لنگرود
09027087013

PHONE NUMBER

شما اینجا هستید » گیلند » مقاله » از گیلان تا بانه، بنان شاپ مرکزی برای خرید

از گیلان تا بانه، بنان شاپ مرکزی برای خرید

تاریخ درج : 6 آگوست 22

بازدید : 255

متن مقاله
بخش نظرات

از گیلان تا بانه، بنان شاپ مرکزی برای خرید

بانه یا قطب تجارت غرب ایران، مرکز شهرستان بانه در استان کردستان است؛ همچنین این شهر تماشایی از جهت شمال با شهرستان سردشت از جهت شرق با سقز و از غرب و جنوب با کشور عراق همسایه است. این شهر جذاب مرزی با موقعیت تجاری عالی، یکی از مهم ترین و اثرگذارترین مکان های گردشگری تجاری ایران است. واردات کالاهای خارجی و صادرات کالاهای ایرانی از طریق مرز بازارچه،  رونق را برای این شهر به ارمغان آورده ‌است. اگر شما قصد خرید یا حتی سفر سیاحتی به بانه را داشته باشید، قطعا با دستی پر برمی گردید.

بازار بانه در نیمه شمالی شهر واقع شده است و با رشد سریع، بیش از 115 مجتمع تجاری خارجی را شامل می شود؛ همچنین بازار رقابتی موجود، باعث شده است تا قیمت مناسب همراه با جنس مرغوب، مزیت اصلی خرید از بانه باشد و همواره مسافران زیادی از اقصی نقاط ایران به آن سر می بزنند.

خرید از بانه

خرید از بانه

نحوه خرید از بانه (حضوری- تلفنی- فروشگاه اینترنتی)

رگ های تجارت در بانه همیشه در جریان است و مراکز تجاری تمام روزهای هفته باز هستند، پس خرید حضوری و رفتن به بانه در تمام فصول سال، ممکن است.

در فصول بهار و تابستان، خرید همراه با استراحت و طبیعت گردی مناظر بکر و زیبا و در فصول زمستان و پاییز، مراکز خرید خلوت تر و خریدی راحت تر در انتظار شماست. با یک روز گردش در بانه متوجه تنوع کالایی می شوید که حتی ممکن است شما را گیج کند. هر کالایی برای خرید از برندهای معتبر و متنوع ازمحصولات کشورهای مختلف ژاپن، کره، مالزی، ترکیه و چین، در دسترس است وحتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید؛ قطعا با دیدن این ‌همه اجناس رنگارنگ وسوسه می شوید.

علاوه بر گردشگری همراه خرید، راهنمایی گرفتن از مشاوران فروش یا فروشندگان، بازدید مستقیم کالاها و… می تواند مزیت خرید حضوری محسوب شود.

البته باید بدانید که از هر کالا فقط تعداد محدودی را می‌توانید از بانه خارج کنید و خروج تعداد بیشتر از استاندارد، قاچاق کالا به حساب می‌آید و حمل کالا از بانه، کمی چالش برانگیز است به همین دلیل بسیاری از خریداران از روش تلفنی یا اینترنتی برای خرید استفاده می کنند، اگر شما هم آشنایی برای تشخیص اصالت کالا ندارید یا روش هایی به نسبت ارزان‌تر از مسافرت مد نظرتان هست به شما برای خرید کالاهای سنگین و بزرگ یا گران‌قیمت، روش تلفنی یا اینترنتی پیشنهاد می شود.

نحوه ارسال کالا هنگام خرید از بانه

نحوه ارسال کالا هنگام خرید از بانه

محصولات بزرگ مثل تلویزیون ویخچال و… و نحوه ارسال آن به تمام کشور به خصوص گیلان

 

در این مراکز، کالاهای متنوعی مانند لوازم خانگی (یخچال، تلوزیون، لوازم آشپزخانه، کالای خواب و غیره)، لوازم الکترونیک (گوشی موبایل، تبلت، لپتاپ)، لباس، کیف و کفش، لوازم ارایشی بهداشتی به فروش می رسد. این تنوع گوناگون، یک بازار جذاب برای خریدن جهیزیه ایجاد کرده است.

از این بین، لوازم خانگی پر رونق‌ترین بازار بانه را به خود اختصاص می‌دهد و حذف دخالت واسطه های تجاری متعدد، قوانین خاص گمرکی و مرزی بودن شهر، امکان ورود لوازم خانگی از برندهای مشهور خارجی را به وجود اورده است؛ بنابراین می‌توان گفت بازار بانه، محل مناسبی برای خرید لوازم خانگی اصل خارجی با قیمت مناسب است و صرفه مالی خوبی در خرید لوازم خانگی بزرگ و دیگر اقلام برای شما به همراه دارد. خرید تلویزیون و لوازم صوتی تصویری، کولر گازی، یخچال فریزر، لباسشویی، ماشین ظرفشویی و مایکروویو از جمله خریدهای با ارزش از بانه هستند.

محصولات بزرگ از بانه

 

ارسال ضمانتی و پست دیگر محصولات ریز

در شهر بانه، وسایل باربری یا حتی ارسال با پست تجاری ممکن نیست؛ پس بهترین گزینه برای خرید کالاهای سنگین، خرید اینترنتی است. هر چند همه کالاهای بزرگ و کوچک را می توانید از طریق اینترنت خریداری کرده و سفری تفریحی به بانه داشته باشید.

در هنگام خرید لوازم خانگی ریز مثل خرید آبمیوه گیری، قهوه ساز، اسپرسوساز، چای ساز و یا هر وسیله ی ضروری دیگر حتما از نوع ارسال مرسوله مطمن شوید و کارشناسان ان مجموعه ارتباط برقرار کنید.

بعد از ثبت سفارش با کارشناسان فروش یا تکمیل فرم ثبت سفارش، کالا برای شما فرستاده می شود. ارسال کالاها از شهر بانه برای لوازم خانگی و محصولات بزرگ از طریق باربری به تمامی شهرستان های ایران می باشد.

تحویل درسریع ترین زمان ممکن و ضمانت معتبر فروشگاه ها از اجناس حین ارسال و بعد از آن در صورتی که نیاز به تعمیر و سرویس داشته باشد ، حذف هزینه های مسافرت، صرفه جویی در زمان و. از دیگر مزیت های خرید اینرنتی یا تلفنی از بانه است.

 

 

نتیجه گیری

یکی از جاذبه‌های گردشگری بانه، فراوانی کالاهای ضروری و زینتی و یافتن کالاهای نایابِ اصل است که مردم را از چهار سوی ایران به این شهر می کشاند. گشت در نقاط دیدنی با یک خرید کامل و هر آنچه نیاز دارید، یا گزینش بهترین برندها و قیمت ها به شکل اینترنتی از بانه شما را فرا می خواند. شاید باور کردنی نباشد ممکن است در بعضی از مواقع قیمت کالایی در بانه از دبی ارزانتر است.

به اصطلاح می توان گفت، تا زمانی که موجودی جیب شما خالی نشده باشد، خرید از بانه به اتمام نمی رسد؛ پس از همین حالا، فهرستی از لوازم مورد نیاز خود را برای خرید تهیه کنید.

برچسب ها :
نظرات
  1. آواتار محمود عزتی محمود عزتی گفت:

    ممنون از مطلب مفیدتون

ارسال نظر
1 . دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط گیلند نمایش خواهد داده شد.
2 . پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
3 . پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

مقالات مرتبط

09117087013
INFO@GILAND.IR