آستارا
طوالش
رضوانشهر
ماسال
بندر انزلی
صعومه سرا
فومن
رشت
شفت
رودبار
سیاهکل
لاهیجان
اشرفیه
املش
رودسر
لنگرود
09027087013

PHONE NUMBER

شما اینجا هستید » گیلند » مقاله » راهنمای سفر از اصفهان به کیش

راهنمای سفر از اصفهان به کیش

تاریخ درج : 16 آوریل 21

بازدید : 378

متن مقاله
بخش نظرات

راهنمای سفر از اصفهان به کیش

s

اصفهان یکی از شهر‌هایی است که در بخش پایینی کشور قرار گرفته و در مسیر بسیاری از مسافران قرار دارد. سفر‌های بسیاری از راه‌های مختلف از اصفهان به کیش مانند تور کیش از اصفهان لحظه آخری نجام می‌شود که موضوع اصلی این ‌مقاله خواهند بود و ما می‌خواهیم درباره آن‌ها صحبت کنیم. یکی از موارد مهم سفر به کیش هم انتخاب هتل خواهد بود که برای کامل شدن این ‌راهنما درباره آن مطالبی را بیان می‌کنیم تا بتوانید درباره بعضی از هتل‌های کیش مانند هتل مارینا پارک کیش اطلاعاتی داشته باشید. اگر شما هم دوست دارید از اصفهان به کیش سفر کنید، حتما با ما تا پایان این ‌مطلب همراه باشید.

سفر هوایی به کیش از اصفهان

همان‌طورکه در قسمت قبل اشاره کردیم، مسافران زیادی از اصفهان به کیش سفر می‌کنند. علاوه‌بر ساکنان اصفهان، توریست‌ها و مسافران زیادی به اصفهان سفر می‌‎کنند که ممکن است مقصد بعدی سفر خود را کیش انتخاب کنند. به‌همین دلیل وسیله‌ها و راه‌های متفاوتی برای سفر به کیش وجود دارد.

یکی از راه‌های پرطرف‌دار سفر هوایی است. پرواز‌های زیاد و متنوعی از اصفهان به کیش وجود دارد که به مسافران قدرت انتخاب بالایی را می‌دهد. تور کیش از اصفهان هم می‌تواند یکی از انواع پرواز‌ها را به مسافران ارائه دهد. پرواز اصفهان تا کیش حدود یک ساعت و نیم طول می‌کشد و در این‌ زمان هواپیما فاصله هوایی معادل 714 کیلو‌متر را طی می‌کند. اگر سفر هوایی را برای مسافرت خود انتخاب کرده‌اید، بهتر است یک ساعت قبل از پرواز‍ در فرودگاه حاضر باشید تا با خیالی آسوده به هواپیما برسید.

سفر به کیش با قطار

فاصله مناسبی که بین اصفهان تا کیش وجود دارد، باعث می‌شود تا سفری جذاب برای مسافران ایجاد شود و از طولانی بودن مسیر خسته نشوند. به‌همین دلیل قطار یکی از وسیله‌های مناسب برای سفر به کیش خواهد بود که فرصت لذت مسیر را هم برای مسافران به‌وجود می‌آورد. در مسیر قطار شما از شهر‌های زیادی می‌گذرید تا به بندر‌عباس برسید. بسیاری از افراد سفر با قطار را برای تماشای کویر‌های زیبای مسیر، از قاب پنجره قطار انتخاب می‌کنند.

خود این ‌مورد یکی از جاذبه‌های دیدنی سفر شما به کیش از مشهد خواهد بود. اگر دوست دارید با تور کیش از اصفهان، به جزیره زیبایی‌ها سفر کنید، برای سفر با قطار باید تور‌هایی را انتخاب کنید که بلیط قطار به شما ارائه می‌کنند. قطار این‌ مسیر هم قطار سه‌ ستاره البرز با واگن‌های چهار ‌نفره است که شما را برای 15 ساعت میهمان خود خواهد کرد.

sd

سفر با اتوبوس یا ماشین شخصی به کیش

برای سفر‌های زمینی شما باید خود را به بندر‌عباس برسانید و از آن‌جا به بندر چارک یا بندر آفتاب بروید. در این‌ بندر‌ها باید سوار شناور‌هایی شوید که شما را تا جزیره کیش همراهی می‌کنند. البته به‌دلیل وجود شناور‌های بیشتر در بندر چارک، بیشتر افراد هم از این ‌بندر استفاده می‌‎کنند. در مسیر‌های زمینی فرصتی خواهید داشت تا از مسیر زیبای سفر خود هم لذت کافی را ببرید.

اگر با خودروی شخصی به کیش سفر می‌کنید، شناور‌های خودرو را هم برای شما تا کیش حمل می‌کنند. یک اتوبوس VIP مسیر اصفهان تا بندر‌عباس را در‌حدود 15 ساعت خواهد رفت. اگر هم از ماشین شخصی استفاده می‌کنید حتما برای سفر خود برنامه داشته باشید و هزینه‌هایی مانند پول بنزین و ورودی خودرو یا هزینه پارکینگ را در‌نظر بگیرید. با همه این‌ موارد، بسیاری از افراد به‌دلیل فضای شخصی بیشتر، با ماشین خود سفر می‌کنند.

تور کیش از اصفهان

یکی از بهترین راه‌های سفر به کیش، استفاده از تور کیش از اصفهان است. تور‌‌های زیادی از اصفهان به مقصد کیش برگزار می‌شود که تنوع بسیاری از نظر وسیله نقلیه یا هتل محل سکونت دارند. اما مزایای بسیار تور، مانند قیمت پایین‌تر آن، عدم وجود نگرانی برای برنامه‌ریزی‌ها و استفاده از تجربه‌های تور باعث می‌شود تا بسیاری افراد تور را به‌جای سفر شخصی برای خود انتخاب کنند. یکی از تور‌های پر‌طرف‌دار کیش تور هتل مارینا پارک کیش است.

dfs

هتل‌های کیش

اگر به کیش سفر می‌کنید، یکی از موارد مهمی که قبل از سفر باید درباره آن فکر کنید، رزرو هتلی مناسب و نرخ هتل کیش است. هتل‌های زیادی در کیش برای خدمت‌رسانی برای مسافران ایجاد شده‌اند که شما باید یکی را برای سفر خود رزرو کنید. یکی از هتل‌های خوب کیش که در این ‌مطلب هم از نام آن برای مثال‌ها استفاده کردیم، هتل مارینا پارک کیش است. شما می‌توانید با اقامت در این‌هتل، علاوه‌بر استفاده از زیبایی‌ها و تفریحات کیش، خاطرات خوبی را از اقامت خود ثبت کنید.

سخن آخر

اصفهان یکی از شهر‌های معروف ایران است که مسافران زیادی هم از آن به شهر‌های دیگر از‌جمله کیش سفر می‌کنند. در سفر هوایی مستقیم به کیش می‌رسید؛ اما در سفر‌های زمینی باید از بندر‌عباس به کیش بروید. همین سفر کوتاه دریایی هم پر از هیجان و زیبایی خواهد بود. برای سفر به کیش از اصفهان راه‌های متنوعی وجود دارد که درباره آن‌ها در این ‌مقاله صحبت کردیم. به‌عنوان آخرین نکته حتما سعی کنید برای سفر خود برنامه داشته باشید تا از همه لحظات آن به‌خوبی استفاده و سفر بی‌نظیری را تجربه کنید.

 

 

برچسب ها : ,,,
ارسال نظر
1 . دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط گیلند نمایش خواهد داده شد.
2 . پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
3 . پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

مقالات مرتبط

09117087013
INFO@GILAND.IR