آستارا
طوالش
رضوانشهر
ماسال
بندر انزلی
صعومه سرا
فومن
رشت
شفت
رودبار
سیاهکل
لاهیجان
اشرفیه
املش
رودسر
لنگرود
09027087013

PHONE NUMBER

شما اینجا هستید » گیلند » مقاله » قیمت ویلا در ماسال چقدر است؟

قیمت ویلا در ماسال چقدر است؟

تاریخ درج : 3 مارس 20

بازدید : 1350

متن مقاله
بخش نظرات

قیمت ویلا در ماسال چقدر است؟

اگر تا به حال سری به شمال ایران زده باشید، به طور حتم با زیبایی های بی نظیر و شگفت انگیز این خطه هم آشنا هستید. شمال ایران با وجود مراتع و جنگل های سرسبزی که در دل خود میزبانی می کند مقصد گردشگری بیشتر دوستداران طبیعت است و سفر به آن می تواند بسیار لذت بخش باشد.

یکی از شهرهای پرطرفدار در شمال ایران ماسال است که در کنار کوه های تالش جا خوش کرده و مثل نگینی در این ناحیه می درخشد. این شهر در استان گیلان واقع شده است و جاذبه های طبیعی فراوانی را در اختیار مسافران و گردشگران قرار می دهد.

3ft8 1

این روزها افراد زیادی هستند که دوست دارند ویلای شخصی خودشان را در ماسال خریداری کنند و با خیال راحت به این ناحیه بکر و مرتفع سفر نمایند. اجاره ویلا در ماسال نیز یکی دیگر از روش هایی است که می توان در این شهر زیبا و چشم نواز اقامت داشت و از طبیعت آن لذت برد.

قیمت خرید ویلا در ماسال

اگر بودجه کافی برای خرید ویلا در شمال و به خصوص شهر ماسال را دارید، باید قبل از خرید فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید. برای افرادی که به دنبال خرید ویلا هستند، گزینه های مختلفی در شمال وجود دارد.

ویلاهایی که در کنار دریا قرار دارند و شما را مهمان صدای گوش نواز دریا می کنند یا ویلاهایی که در کنار جنگل و درختان سرسبز واقع شده اند و گوش تان را با صدای زیبای پرندگان پر می کنند تنها چند نمونه از مواردی هستند که می توان با خرید ویلا در شمال به آن ها دست پیدا کرد.  قبل از اینکه دست به کار شوید و به سراغ خرید ویلا در ماسال بروید مواردی که در ادامه بیان می کنیم را مدنظر داشته باشید.

lntn 2

دوست دارید ویلای ساحلی بخرید یا جنگلی؟

همانطور که قبلا نیز بیان کردیم برخی از ویلاها کنار جنگل و بعضی هایشان کنار دریا ساخته شده اند. اگر عاشق دریا هستید و دیدن امواج دریا و شنیدن صدای آن آرامش خاصی به شما می دهد بدون شک باید یک ویلای ساحلی بخرید. برای افرادی که جنگل و قدم زدن میان درختان سر به فلک کشیده را ترجیح می دهند ویلای جنگلی گزینه بهتری خواهد بود.

ویلای بزرگ یا کوچک؟ مسئله این است!

ویلاهای شمال در سبک ها و اندازه های مختلفی ساخته می شوند. بعضی از ویلاها فلت هستند و بعضی هایشان به شکل دوبلکس طراحی می شوند. اینکه به دنبال ویلای بزرگ یا کوچک باشید به بودجه و علاقه شما بستگی دارد.

wti7 3

دوری یا نزدیکی ویلا به شهر

برای افرادی که دنبال یک گوشه دنج می گردند و دوست دارند از شلوغی های شهر فرار کنند ویلاهایی که فاصله بیشتری از شهر دارند گزینه بهتری خواهد بود. با اینحال افرادی هستند که ترجیح می دهند ویلایشان در نزدیکی شهر باشد. این مورد را هم به هنگام خرید ویلا در نظر داشته باشید.

قیمت ویلا در ماسال

بسته به چیزی که قرار است بخرید قیمت خرید ویلا در ناحیه ماسال نیز متغیر خواهد بود. اگر به دنبال یک ویلای بزرگ با ویووی عالی هستید باید هزینه ای بیش از 3 میلیارد را برای خرید ویلا در نظر بگیرید. البته ویلاهای کوچکی هم در این شهر وجود دارد که قیمت خرید آن ها بین 700 میلیون تا 1 میلیارد نیز متغیر است.

برچسب ها :
ارسال نظر
1 . دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط گیلند نمایش خواهد داده شد.
2 . پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
3 . پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

مقالات مرتبط

09117087013
INFO@GILAND.IR