PHONE NUMBER
مزایای داشتن یک وب سایت فروشگاهی امروزه خیلی بیشتر از قبل است زیرا جستجو در اینترنت توسط گوگل و موتورهای جستجو اولین ابزار تحقیق و بررسی برای اطلاع از قیمت و تهیه کالا و خدمات است. اکثر مردم برای اینکه خرید بهتری داشته باشند قبل از خرید کالای خود را در اینترنت جستجو میکنند و به بررسی ارائه کنندگان آن در فضای آنلاین میپردازند و سپس بهترین آن را انتخاب می کنند و به اقدام خرید میکنند.
داشتن سایت فروشگاهی دارای مزایای بسیاری است که مهمترین آن خرید عمده و فروش جزئی یا خردهفروشی است. وقتی شما کالایی را بصورت عمده با تعداد بسیار بالا می خرید برایتان بطور چشمگیری ارزانتر تمام میشود و درصورتیکه بتوانید خرده فروشی کنید سود بالایی خواهید داشت اما در فروشگاه فیزیکی این ممکن نیست چون از نظر جغرافیایی نهایتا محله و با تبلیغات زیاد شهر خود را پوشش می دهید ولی فروشگاه اینترنتی این محدودیت را ندارد و می تواند همه جا را برای خرید جزئی تحت پوشش قرار دهد و مشکلات فضای بازدید و رفت و آمد و اسکان وسیله نقیله را هم ندارد و همچنین فروشگاه اینترنتی می تواند موازی با کسب و کار فیزیکی فعالیت کند.
امروزه بسیاری از صاحبان کسب و کار دارای مکانی فیزیکی برای فروش محصولات و ارائه خدمات خود نیستند. بلکه صرفا فعالیت در فضای مجازی داشته و محصولات و یا خدمات خود را تنها از طریق اینترنت عرضه می نمایند. این به این معنی است که برای راه اندازی کسب و کار و کسب درآمد حتما لازم نیست مکان یا مغازه ای برای ارائه محصولات و خدمات خود به مشتریانتان داشته باشید.
طراحی سایت فروشگاهی مزایای بسیاری خواهد داشت اما به شرط آنکه اعتماد مشتری را با ارائه بهترین خدمات و بهترین کیفیت بتوانید به دست آورید.
مزیا و برتریهای فروشگاه اینترنتی
سایت فروشگاهی باعث پاسخدهی به مشتریان نامحدود
استفاده از مزایای فروشگاه آنلاین با عرضه بر مبنای تقاضا
استفاده از مزایای فروشگاه انلاین با حذف هزینههای اجاره
فروشگاهی شبانهروز باز و در دسترس بدون نیروی کار
بدون نیاز به مکان فیزیکی جهت مراجعه مشتریان
کاهش هزینه بازاریابی با تبلیغات اینترنتی
گسترش پوششدهی جغرافیایی مشتریان
سایت فروشگاهی باعث جذب مشتریان بیشتر
1 – سایت فروشگاهی باعث پاسخدهی به مشتریان نامحدود
راهاندازی یک فروشگاه اینترنتی به دلیل دسترسی آسان و راحت آن، سبب نگهداری هرچه بیشتر مشتریان وفادار و قدیمی می شود. از طرف دیگر، یک فروشگاه اینترنتی از هر نقطه دنیا برای همگان قابل دسترس خواهد بود. اگر بتوانید برای سفارش های دورتر یعنی خارج از شهر یا کشورتان امکانی برای ارسال فراهم سازید تا سفارشات مشتری راحت به دستشان برسد آنگاه:
مشتریان قدیمی شما که از محل سکونت سابق خود نقل مکان کرده اند، همچنان امکان خرید از فروشگاه شما را خواهند داشت.
مشتریان جدیدی از مناطق دورتر خواهید یافت و و مشتریان شما روز به روز افزایش خواهند یافت.
این مورد یکی از مهمترین و قابل توجه ترین مزایای داشتن یک سایت فروشگاهی است.
2 – استفاده از مزایای فروشگاه آنلاین با عرضه بر مبنای تقاضا
خریداران با مراجعه به یک فروشگاه فیزیکی، توقع مشاهده محصولات و بررسی آنها را خواهند داشت. هرچند ممکن است مراجعه کننده کالا را بخرد یا به هر دلیلی اعم از قیمت، مقایسه با کالای دیگر و… از خرید آن، منصرف شود. در هر صورت شما موظف هستید موجودی مناسبی از کالاهای قابل ارائه، با میزان تقاضای نامشخص داشته باشید.
برای یک فروشگاه آنلاین، لازم است تصویر و کاتالوگ مناسبی برای هر محصول ارائه شود اینگونه مشتریان با اعتماد بیشتری محصول را سفارش خواهند داد و همینطور کاتالوگ و اطلاعات آن باعث می شود تا مشتری اطلاعات بیشتری از کالا های موجود شما داشته باشد و راحت تر محصول مطابق نیاز خود را سفارش دهد.
البته فروشنده باید برای رضایت مشتری این مورد را در نظر بگیرید که، امکان تامین کالا برای سفارشهای ایجاد شده را دارد یا خیر، در غیر اینصورت کالا را از منوی محصولات حذف کند یا اتمام موجودی را اعلام نماید.
3 – استفاده از مزایای فروشگاه انلاین با حذف هزینههای اجاره
گسب کار در مغازه یا فروشگاه یا شرکت همواره با هزینههای تهیه یا اجاره، نگهداری، تعمیرات، مالیات و… همراه خواهد بود. علاوه بر هزینه های اجاره و پول برای مکان هزینههای نگهداری از ساختمان و نیاز به نیروهای انسانی بیشتر نیز، از هزینه های دیگر کسب و کار غیر آنلاین است.
هزینه دیگری که برای مغازه و مکان کسب و کار صرف میشود زمان هایی است که برای مناسبتهای گوناگون، حراجهای ویژه یا تغییر فصل، نیازمند تغییر دکور فروشگاه باشید هزینههای قابل توجهی برای ابزار، وسایل و نیروی کار بوجود خواهند آمد.
در مقابل، در صورت راهاندازی یک وب سایت برای فروشگاه اینترنتی خود با یک طراحی سایت مناسب و کارآمد، بخش زیادی از هزینههای نام برده، با استفاده از مزایای فروشگاه اینترنتی کاهش خواهد یافت.
به این نکته توجه داشته باشید که شاید در ابتدای فعالیت هزینهی بالایی برای طراحی یک سایت بهینه بپردازید، یا در طی فعالیت مستلزم پرداخت هزینه سالانه خرید هاست و دامین باشید و یا موضوع پرداخت مالیات همچنان برای شما ایجاد چالش کند. اما چنانچه طراحی متناسبی را در نظر گرفته باشید، نیروی کار بسیار کمتری نیاز خواهید داشت.
و همینطور در رویدادهای مهم سالیانه ،برای اعلام تخفیف یا مسابقه و غیره، تنها افزودن یک صفحه جدید به طراحی وب سایت کافیست و نیاز به صرف هزینه بیشتر نیست.
4 – فروشگاهی شبانهروز باز و در دسترس بدون نیروی کار
همانطور که میدانید طبق قوانین دولتی مالکان مکانهای فروشگاهها، بسته به نوع فعالیت خود موظف به تعطیلی فروشگاه در ساعتی مقرر خواهند بود. یعنی کسب و کاری که در مغازه ها صورت میگیرند برای کسب و کار محدود به بازه زمانی خاصی هستند و از یک ساعتی به بعد حق خریدو فروش ندارند اما از مزایای داشتن یک سایت فروشگاهی این است شما برای فعالیت و خریدو فروش محدود به زمان نیستید و این فروشگاه در 7 روز هفته و 24 ساعت روز باز است و میتواند به فعالیت خود ادامه دهد.
5 – بدون نیاز به مکان فیزیکی جهت مراجعه مشتریان
به طور کلی راه اندازی یک فروشگاه مجازی ارزانتر از راه اندازی و اجرای یک فروشگاه فیزیکی می باشد. از دیگر مزایای داشتن یک سایت فروشگاهی این است که نیاز به مکان ندارد و حتی در منزل هم میتوان به فروش محصولات پرداخت.
6- کاهش هزینه بازاریابی با تبلیغات اینترنتی
راهاندازی سایت فروشگاهی می تواند بهتر از سایر رسانه های معمول مشتریان را از محصولات و خدمات مطلع کرده و مورد هدف قرار دهد. زیرا مسلما جذب فردی که در اینترنت به دنبال محصول میگردد و خواسته او با هدف کاری شما یکی است بهتر از فردی است که تا به حال متوجه محصول یا خدمات شما نبوده یا اصلا نیازی نداشته است.
7 – گسترش پوششدهی جغرافیایی مشتریان
داشتن یک مکان فروشگاهی قطعا مشتریانی از محله خود و یا محلههای اطراف خواهد داشت. یک کسب و کار محلی با طراحی سایت فروشگاهی می تواند محصولات خود را در سراسر کشور و یا بسته به محصول، در سطح بین المللی به فروش برساند و این امر فقط از طریق داشتن یک استراتژی تجارت الکترونیک امکان پذیر میباشد. این از مزایای داشتن یک سایت فروشگاهی است که شما میتوانید محصول خود را به تمام کشور معرفی کرده به فروش برسانید و یا حتی صادر کنید.
استفاده از سقف کاذب کامپوزیت و وارد کردن آن به دنیای بی حد و مرز معماری، باعث کمکهای زیادی به حوزهی مطرح معماری کرده است. سقف کاذب کامپوزیت با استحکام، مقاومت، سبکی و زیبایی خود در طرحها و رنگهای بسیار، در بسیاری از موارد به کمک تیم طراحی kadkanco.com باعث زیبایی هرچه بیشتر خانههای ویلایی و ساختمانی شما در مناطق شمالی کشور میگردند!
هرچند استفاده از سقف کاذب کامپوزیت در ویلاهای شمالی کشور، بسته به نوع کاربرد و بحث ارتفاع سازهی مورد نظر، میتواند زیبایی خاصی برای شما ایجاد کرده و به ارزشهای طراحی خانهی شما به کمک تیم کدکن مبین سازه بیافزاید. مسلماً شما نیز میدانید که زیبایی یک خانه فقط به طراحی بخش بیرونی آن ختم نمیشود و مهمترین رکن، طراحی داخلی است. استفاده از گچ بری، سقف کاذب کامپوزیت، جنس و نوع رنگ، کاغذ دیواری و بسیاری از موارد دیگر اگر به زیبایی کنار هم نیامده باشند، پس باید گفت این خانه چیزی کم دارد!
در اینجا با ما همراه باشید تا دربارهی یافتن بهترین سقف کاذب کامپوزیت به عنوان راهی کم هزینه و پر از زیبایی در افزایش گیرایی درون خانهی شما کمک کنند.
اولین راه برای افزایش زیبایی و بهبود معماری خانهی شما توسط کدکن مبین سازه، راهنمایی دادن دربارهی انتخاب مصالح ساختمانی و در راس آن، سقف کاذب کامپوزیت است. پیشرفت فناوری ساختمان تاثیر مستقیمی بر زندگی میگذارد. با روی کار آمدن مصالح جدید و به روز در صنعت دکوراسیون داخلی، به کمک تیم کدکن مبین سازه میتوانید خانههایی چند برابر مقاومتر و زیباتر از قبل برای خود داشته و آسودهخاطر باشید. برخی از مصالح ساختمانی که در طراحی داخلی ویلای شما اثر گذاراند شامل:
میباشند. تیم کدکن مبین سازه بسته به سلیقه مد نظر شما بهترین پیشنهادات را جهت انتخاب هر یک از روشهای بالا، مخصوصا استفاده از سقف کاذب کامپوزیت، به شما ارائه خواهد کرد.
بسته به نوع منطقهای که قصد ساخت یا تجهیز خانهی خود دارید، کدکن مبین سازه برای آن آماده است. حتی اگر به سختی آب و هوای پر از باد و باران شمال، آب و هوای خشک در دل نواحی گرم، رطوبت نهفته در دل جنوب کشور یا گرد و غبار باشد، کدکن مبین سازه اینجا است تا زیباترین طراحیها را برای شما انجام دهد.
انسان همواره تحت تاثیر اقلیم و اثر آن بر روی زندگی خود بوده است و همین باعث شده تا بر روی کرهی زمین، پناهگاههایی برای محافظت از خود بسازد. جالب است بدانید غیر از تیم کدکن مبین سازه و دیگر افراد، اولین مستندات طراحی معماری که در آن، شرایط اقلیمی در نظر گرفته میشد چهار قرن پیش از میلاد باز میگردد.
کشورهای سراسر جهان هر کدام از طراحی خاص خود جهت انجام طراحی دکوراسیون داخلی استفاده میکردند تا محل سکونت شان برای شرایط خاص اقلیمی همان کشور مناسب بوده و بهره گرفته از الگوهای فرهنگی کشور نیز میباشد؛ این عمل که به عنوان معماری بومی شناخته میشود باعث شده تا افراد هر کشور بسته به مشکلات و مسائل اقلیمی منطقه خود توانایی در ایجاد فضایی راحت و با آسایش جهت زندگی در آن را داشته باشند.
تیم کدکن مبین سازه هنگام طراحی دکوراسیون داخلی در اقلیمهای مختلف به شما موارد زیادی تاکید میکند که حتی شامل نحوهی طراحی سقف کاذب کامپوزیت هم میشود. این موارد شامل دانستن:
تاثیر گذاری آفتاب و زاویه تابش آن بر ساختمان
نظم، ترتیب و جهت گیری بنا
مقاومت مصالح بکار رفته در ساختمان
باد و تاثیر گذاری آن در اقلیم
استفاده از رنگ ها در تاثیر گذاری اقلیم ساختمان ها
تاثیر گذاری درجه حرارت اقلیم ساختمان ها
البته که به دلیل کاهش منابع انرژی و بحران کمبود آب، تهدیدات بسیاری بر سر راه است و همین باعث شده تا تمامی طراحان داخلی من جمله کدکن مبین سازه به اصولی همچون:
طراحی برای پایان عمر مسئول، فرآیندهای تخریب و از کار انداختن
کاهش انتشار گازهای گلخانه ای کدکن مبین سازه، از جمله کربن عملیاتی و تجسم یافته، به حداکثر میزان در همه پروژه ها
طراحی برای سازگاری و انعطاف پذیری
بهینهسازی فرآیندهای طراحی برای کاهش ضایعات و کاهش منابع طبیعی
پایبند باشند.
قبل از انجام هر تغییر در زمینه دکوراسیون منزل، تیم کدکن مبین سازه توصیه میکند تا طرح مورد نظر خود را با استفاده از برنامه و وبساتهای مختلف طراحی دکور طراحی کرده و مشاهده فرمایید؛ سپس در صورت تمایل نسبت به انجام تغییرات و هزینههای اصلی برای خانه اقدام کنید. اگر قصد خرید سقف کاذب کامپوزیت یا انواع دیگر آن را برای منزل خود جهت زیباسازی فضا دارید، این قسمت را که به معرفی فروشگاههای اینترنتی برتر میپردازیم دنبال کنید. از میان ابزارهای معروف جهت طراحی داخلی منزل این موارد رضایت کاربران را جلب کرده اند:
Planner 5D
Ikea Home Planner
طراحی دکور داخلی آشپزخانه و کابینت با Ikea Kitchen Planner
Roomstyler 3D Home Planner
Design a Room
برنامه Autodesk Homestyler
The Home Renovator
Sweet Home 3D
SmartDraw
HomeByMe
Floor Planner
Truncad 3DGenerator
Laurel & Wolf
Modsy
Find Any Floor
بررسی سقف های کاذب آکوستیک
سقف کاذب معمولا در انواع و مدلهای مختلف تولید انبوه میشود که در بالاتر به یکی از انواع آن یعنی سقف کاذب کامپوزیت اشاره کردیم؛ هم اکنون بهتر است انواع سقف کاذب کامپوزیت را بشناسید:
سقف کاذب کامپوزیت فلزی
سقف کاذب کامپوزیت کرمیت
سقف کاذب کامپوزیت روفیکس
سقف کاذب کامپوزیت عرشه فولادی
اما سقف کاذب آکوستیک چیست؟
تیم اجرایی کدکن مبین سازه در هنگام اجرای این سقف از مواد و متریالهایی مانند ورقه های مقوایی فشرده و پارچه چین دار و پلاک های چوبی و گچی استفاده میکند. از نقاط مثبت و زیبای موجود در این سقف کاذب میتوان به ضد حریق بودن سقف کاذب، سادگی آن، ضد صدا بودن و از همه مهمتر، قیمت مناسب آن اشاره نمود. از این نوع سقف کاذب در جاهایی استفاده میشود که به صدای بالا و انعکاس صوت در آن به دلیل میزان بالای سر و صدا نیاز است؛ مثل سالن کنفرانسها و سینماها.
درک نحوه عملکرد قیمتگذاری در سئو برای بهدستآوردن یک استراتژی بهینه که انتظارات را برآورده کند و شایسته بودجه موردنظر ماست، بسیار مهم است. چند عامل قیمت گذاری سئو که گمراهی شما در آن میتواند به کاملاً به ضررتان تمام شود را در این مقاله بررسی میکنیم.
جا دارد اینجا برگردیم به جمله معروفی که میگوید “دانستن نیمی از نبرد است!” در واقع طی تجربه به ما ثابت شده که خوشحالی مشتری اغلب فقط به یک چیز خلاصه میشود: انتظارات.
اغلب اوقات، مشتریان مجموعهای از انتظارات دارند و سئوکاران مجموعهای دیگر از انتظارات را دارند. بااینحال، این بحث انتظارات خیلی قبلتر از سئو یا هر نوع بازاریابی دیجیتال شروع شده است. به این میگویند پروسه پروپوزال!
جدای از خدمات سئو (SEO) واقعی، دو جنبه کلیدی برای پیشنهاد وجود دارد که برای مشتری مهم است: قیمت سئو و نتایج مورد انتظار از سئو. وزن آنها در ذهن افراد متفاوت است، اما هر دو ملاحظات مهمی در انتخاب یک شرکت سئو برای همکاری هستند.
برای کسانی که تمرکزشان روی نتایج مورد انتظار است، قیمت چندان مهم نیست. هدف آنها دستیابی به نتایجی است که میخواهند، و مطمئن خواهند شد که پروپوزال مطمئنی برای این کار فراهم میشود. کسانی که روی قیمت تمرکز میکنند، قیمت مناسب مهمترین فاکتور آنها است و در بیشتر موارد، انتظارات بعد از آن در نظر گرفته میشود.
وقتی برای قیمت خرید میکنید، فقط یک چیز دریافت میکنید: ارزانترین قیمت. چیزی که معمولاً به دست نمیآورید، ارزش است. چرا؟ زیرا ارزش هزینه بیشتری دارد.
برای پایین نگهداشتن قیمتها، برخی از ارائهدهندگان خدمات سئو، حداقل اقدامات موردنیاز برای فروش خدمات را ارائه میدهند، اما نه لزوماً آنچه را که برای بهدستآوردن نتایج مورد انتظار شما لازم است! کسانی که بیشتر به ارائه ارزش بهجای هزینه کم علاقهمند هستند، اطمینان حاصل میکنند که پیشنهادهای آنها بیشتر شامل نیازهای خاص سایت شما است.تفاوت اصلی بین این دو، درجاتی است که در فرایند این قضیه اجرا میشوند.
برای مثال یک سرویس معمولی که با کمپینهای بازاریابی دیجیتال ارائه میشود، بهینهسازی صفحه است. اما چند صفحه؟ چند کلمه کلیدی؟ چه کلمات کلیدی؟ همه اینها در هزینه و ارزش پیشنهادی نقش دارند، اما ممکن است به طور خاص موردتوجه قرار نگیرند. برای لینکها هم همینطور است. سطح کیفی لینکها در چه پلهای قرار دارد؟ آیا همه موارد به طور شفاف در پروپوزال ذکر میشود؟
بنابراین، هنگام تجزیهوتحلیل پیشنهادهای ارائهدهندگان خدمات سئو، باید با پایهای از درک نحوه ارزیابی ارائهدهندگان وبسایت شما برای تعیین هزینه و خدمات شروع کنید. دانستن این عوامل نهتنها به شما کمک میکند تا ارزش ارائه شده را بهتر درک کنید، بلکه به شما کمک میکند اطمینان حاصل کنید که ارائهدهنده بهجای ارزانترین قیمت، علاقه بیشتری به نشاندادن بهترین ارزش به شما دارد.
وقتی صحبت از بهینهسازی واقعی میشود، سایتهای کوچک نسبتاً آسان هستند. آنها اغلب مملو از پیچیدگیهای معماری سایتهای بزرگتر نیستند و تعداد صفحات کمتر برای سئو به معنای کار کمتری است. البته، فرض بر این است که سایت کوچک باقی بماند. بخشی از بهینهسازی این است که اطمینان حاصل شود که یک سایت ارزش ارائه میکند و از طریق هدفیابی کلمات کلیدی تاحدامکان به جستجوگران بیشتری دسترسی پیدا میکنید.
اما در شروع با یک سایت بزرگتر، هر چه بزرگتر شوید، بهینهسازی پیچیدهتر میشود. بهینهسازی معماری این سایت میتواند دشوار باشد، اما برای بهبود تجربه کاربر و اطمینان از اینکه سایت دارای صفحات فرود مناسب است، بسیار مهم است. سایتهای فروشگاهی، بسته به سیستم مدیریت محتوای مورداستفاده، چالشهای خاصی را برای بهینهسازی ایجاد میکند که بهینهسازی صفحات محصول هم برای جستجو و هم برای تبدیل باید موردتوجه باشد.
تفاوت بین سئو و بهینهسازی سایتهای کوچکتر و بزرگتر به معنای واقعی کلمه میتواند میلیونها یا دهها میلیون تومان در ماه باشد.
در بالا اشاره کردیم که وبسایتهای کوچکتر اغلب با مشکلات پیچیده زیادی مواجه نمیشوند که متخصص سئو بخواهد آنها را برطرف کند. اما این همیشه درست نیست. گاهی اوقات حتی سایتهای نسبتاً کوچک را نمیتوان بدون تغییر و توسعه مجدد کامل بهینه کرد.
اما وقتی مشخص میشود که یک وبسایت جدید سودمندتر است، برخی در وظیفه خود با اشاره نکردن به آن کوتاهی میکنند. متأسفانه برای صاحب سایت، این هزینه قابلتوجه دیگری است که سایت را برای موتورهای جستجو و بازاریابی وب آماده کند.
به همین دلیل است که اغلب توصیه میکنیم با گزارش کامل وبسایت بهوسیله ابزارها و حتی دانش فنی بدون ابزارها شروع کنید. سئوکارها باید قبل از ایجاد یک پروپوزال، یک بررسی پایه از یک سایت انجام دهند. اطلاع از گستره کامل مسائل یک سایت بدون آنالیز و بررسی کامل غیرممکن است.
هنگامی که میزان آسیب مشخص شد، سئوکار در موقعیت بهتری برای تعیین هزینه برای رفع مشکلات قرار میگیرد. اگر این موارد تنها پس از امضای قرارداد فاش شوند، بر نتایج و زمانی که انتظار میرود نشان داده شوند، تأثیر خواهد داشت.
برای اینکه بتوانند به طور مؤثر هزینه هر پروژه سئو را قیمتگذاری کنند، سئوکاران نمیتوانند فقط به آنچه شما نیاز دارید نگاه کنند. آنها همچنین باید به آنچه رقبای شما در حال حاضر انجام میدهند نگاه کنند.
آیا رقبای شما در رسانههای اجتماعی فعال هستند؟ اگر چنین است، چقدر گسترده است؟ آیا آنها محتوا را به طور منظم منتشر میکنند؟ اگر چنین است، چند وقت یکبار؟ آیا آنها در حال انجام لینکسازی تعاملی و متعادل هستند؟ اگر چنین است، تا چه حد؟
شما همچنین باید به تجربه کاربری آنها نگاه کنید. استفاده از سایت آنها چقدر آسان است؟ از سایت خودتان بهتر است یا بدتر؟ آیا چیزهایی وجود دارد که میتوانید از آنها یاد بگیرید تا آنها را بهبود ببخشید تا به بازدیدکنندگان خود تجربه بهتری در سایتتان بدهید؟
دو نوع خدمات سئو وجود دارد. خدماتی که میتوانند تکمیل شوند و خدماتی که به طور نامحدود ادامه مییابند. بسیاری از جنبههای اصلاح معماری وبسایت در دسته اول قرار میگیرند. ابتدا مشکل باید شناسایی شود. سپس آن تعمیر شود.
پس از رفع مشکل، معمولاً مشکلی در آینده وجود ندارد. بااینحال، مهم است که همیشه مراقب مشکلات احتمالی باشید که بسیاری از آنها زمانی که دادههای بیشتری از کمپینها به دست میآورید، خودشان را نشان میدهند.
اما بخش زیادی از سئو در حال انجام است. همیشه کلمات کلیدی بیشتری برای بهینهسازی، محتوای بیشتری برای انتشار، برندسازی بیشتر، لینکهای بیشتری برای بهدستآوردن و دادههای بیشتری برای تجزیهوتحلیل وجود دارد. میزان انجام هر یک از این موارد به میزان قابلتوجهی بر هزینه تأثیر میگذارد.
برای هر سایت بزرگ یا تجارت الکترونیکی، هم رسانههای اجتماعی و هم بهینهسازی مداوم صفحه اغلب میتوانند برای زمان بیشتری در چارچوب بودجه ادامه پیدا کنند. شما همیشه میتوانید با کاهش زمان صرف شده برای یکی یا دیگری یا هر دو هزینهها را کاهش دهید، اما این ما را دوباره کاملاً به قلمرو قراردادن هزینه بر ارزش بازمیگرداند.
حفاظت و امنیت همیشه یکی از نیاز های اساسی بشر بوده است. نیاز به فضایی امن و حصار کشی از الزامات انسان ها برای حفظ قلمرو می باشد. امروزه استفاده از حصار های برقی و فنس های الکتریکی یکی از روش های حفظ امنیت باغ، ویلا، ساختمان و یا پروژه های قبل از ساخت می باشد.
حصار الکتریکی یکی از جدید ترین روش های حفاظت پیرامونی می باشد. ما در این مقاله به شما روش انتخاب حصار برقی مناسب را آموزش می دهیم تا در زمان خرید فنس الکتریکی به این نکات توجه فرمایید.
نصب سیستم فنس الکتریکی به دو قسمت تقسیم می شود
مرحله اول : نصب استراکچر فلزی و سیم کشی می باشد.
مرحله دوم : نصب برد الکتریکی که کاملا تخصصی است و توسط مهندسین برق دوره دیده در مجموعه کیان حصار یارش انجام می شود.
نصب سریع و آسان با آموزش استفاده رایگان
ظاهری زیبا و شکیل
حفاظت صد درصدی از مجموعه ی شما (شرکت ، باغ ، ویلا و منزل شما)
هوشمند بودن سیستم.
فنس های الکتریکی با توجه به کارکرد هزینه های متفاوتی دارند. تیم فنی قبل از ساخت و نصب این فنس ها برآورد های لازم را انجام میدهند تا از برآورد اولیه آن ها آگاه شوید.
قبل از اجرای پروژه حتما با مشاوران کارآزموده در جهت دریافت مشاوره برای خرید حصار برقی صحبت نمایید.
قطعاتی که در هر فنس استفاده شدند، میتوانند در عمر مفید آن و کیفیتی که به شما ارائه میدهند، تاثیر بگذارند. بنابراین مهم است که قبل از انتخاب و خرید فنس الکتریکی، مشخصات قطعاتی که در آن استفاده شده است را داشته باشید.
در ادامه نکاتی در مورد قطعات مهم حصار برقی و تاثیرگذاری آنها بیان میکنیم تا در هنگام تصمیمگیری، با دانش و اطلاعات کافی انتخاب خود را انجام دهید. همچنین داشتن اطلاعات در این زمینه میتواند به شما کمک کند که با کمترین هزینه، بهترین کیفیت را داشته باشید. استاندارد، مجوز، مدار و نوع سیستم از جمله مهمترین مسائل برای راهاندازی این سیستم هستند که در ادامه توضیح مختصری درباره هرکدام خواهیم داد.
موسسه استاندارد اروپا استاندارد شماره 610011 را جهت استفاده از فنس الکتریکی شوک دار و هوشمند صادر نموده است که کیان حصار از این استاندارد بهره می برد.
مصرف کننده محترم هیچگونه مجوزی برای نصب لازم ندارد و تمامی مجوز ها توسط شرکت کیان حصار یارش دریافت می گردد.
سیستم شوک حصار همانند شوک برقی به صورتی عمل میکند که هیچگونه خطر جانی نداشته باشد. در این سیستم دامنه ی شوک به صورت استاندارد می باشد.
برای وصل کردن برق به فنس حتما باید از برد الکتریکی دارای استاندارد استفاده کرد در غیر این صورت این سیستم ، باعث خطرات جانی می گردد.
یک مدار کاملا تخصصی می باشد با ورودی 12 ولت و خروجی 10kv که دارای قسمت های مختلفی می باشد از قبیل : ورودی ، کنترل ، دیجیتال فید بک و خروجی و …
سیستم شوک حصار همانند شوک برقی عمل میکند با دامنه ی شوک استاندارد بدون هیچگونه خطر جانی.
بنابراین در هنگام خرید به نوع سیستم شوک دهی که فنس الکتریکی دارد، بسیار توجه کنید تا در مواقع ضروری بتوانید عملکرد مورد انتظار خود را از سیستم حفاظت شاهد باشید.
به فنسی هوشمند می گویند که بتواند شما را از ورود متجاوز و سارق آگاه کند. بهترین حصار هوشمند زمانی عملکرد عالی دارد که بتوان با کمترین خسارت جانی از ورود متجاوز یا سارق جلوگیری کرد.
بعد از اینکه با نکات قبل از خرید فنس الکتریکی آشنا شدید، نیاز است که به یک شرکت معتبر مثل کیان حصار یارش بروید و انواع مختلف فنس ها را بررسی کنید و طبق شرایط خود یکی از آنها را انتخاب کنید.
بتونه نوعی محصول شیمیایی است که برای همتراز کردن، موج گیری و درزگیری منافذ موجود در سطوح مختلف استفاده میشود. سطوح موردنظر جهت بتونهکاری شامل سطوح سنگی، فلزی، چوبی، آهنی، پیویسی، فایبرگلاس و… هستند. نوع دیگری از بتونه سنگی وجود دارد که از آنها برای صافکاری و نقاشی خودرو استفاده میشود. نقش اساسی این بتونهها زیرسازی سطح رنگشده و از بین بردن عیبهای سطحی اتومبیل است. هرکدام از بتونهها کاربردها و ویژگیهای منحصر به خود را دارند. بنابراین، به کار بردن هرکدام به جای دیگری، نتیجه مطلوب را ایجاد نمیکند. در ادامه، ویژگیها و تمام نکات مهم در هنگام خرید بتونههای سنگی را بهطور گستردهتری مورد بررسی قرار خواهیم داد.
بتونههای سنگی پرکنندگی بالایی دارند و بهسرعت خشک میشوند. بنابراین، با استفاده از این بتونه، میتوان پروژههای ساختمانی و تعمیر را با سرعت مطلوبی تکمیل کرد. بتونههای سنگی ویژگیهای متعددی دارند که آنها را به گزینهای مناسب برای درزگیری و ایجاد سطحی یکدست با ماندگاری بالا تبدیل میکند. در ادامه برخی از مهمترین ویژگیهای بتونه سنگی ذکر شده است:
مقاومت و ماندگاری بالا از ویژگیهای بارز بتونههای سنگی است؛ اما باید در نظر داشت که این بتونهها پس از آمادهسازی، بهسرعت خشک و غیرقابل استفاده خواهند شد؛ بنابراین باید حداکثر 20 دقیقه پس از ترکیب اجزا مورد استفاده قرار گیرند.
از دیگر ویژگیهای این بتونه میتوان به کشش و انعطافپذیری بالای آن اشاره کرد که باعث میشود منافذ بهراحتی پر شوند. همچنین در اجرای بتونهکاری به دلیل انعطافپذیری بالای آن، میتوان از دست، بهجای کاردک استفاده کرد.
رقیق شدن بتونههای سنگی توسط آب، باعث میشود نیازی به استفاده از مواد شیمیایی بهعنوان حلال نباشد. خوشبختانه این امر احتمال بروز حساسیت و بیماری را کاهش میدهد.
صاف و یکدست شدن محل درزها و آماده شدن سطوح برای استفاده از رنگ، مهمترین و اصلیترین ویژگی و وظیفه بتونه سنگی است.
اما بتونههای سنگی ویژگی منفی هم دارند. خاصیت اشتعالزایی از ویژگیهای منفی این ماده است که حتی میتواند سبب آتشسوزی شود. به دلیل وجود مواد شیمیایی در ترکیبات بتونه سنگی، رعایت نکات ایمنی و جلوگیری از برخورد مستقیم بتونه با دست و چشم الزامی است. در غیر این صورت، احتمال بروز حساسیت و سوختگی در حین کار افزایش مییابد.
استفاده از بتونههای سنگی با مزایا و معایبی همراه است که در اینجا به برخی از مهمترینهای آن اشاره شده است:
مزایا:
انعطافپذیری بالا
سمباده خوری بالا
مقاومت بسیار زیاد
خشک شدن سریع
پرکنندگی بسیار عالی
معایب:
ایجاد حساسیت
خاصیت اشتعالزایی
وجود ترکیبات شیمیایی
بتونههای سنگی را باید دور از نور خورشید و در دمای 5 تا 35 درجه سلسیوس نگهداری کرد. در این صورت، بتونهها تا 2 سال قابلیت ماندگاری دارند.
ترکیبات بتونه سنگی
ترکیبات بتونه سنگی هنگام مخلوط شدن باید بهصورت متناسب ترکیب شوند و اگر مقدار یکی از آنها بهقصد سرعت بخشیدن به کار بیشتر از ترکیبات دیگر شود، روند سمباده خوری دچار مشکل میشود. بهطورکلی، خشک شدن بتونه سنگی حدوداً 20 تا 30 دقیقه طول میکشد؛ اما اگر 45 تا 60 دقیقه در پروسه خشک شدن صبور باشید، قابلیت سمباده کشیدن بالا میرود.
از بتونه سنگی برای همتراز کردن و پر کردن منافذ و شکافهای سطوح فلزی، چارچوب درب خانه، زیرسازی دیوار و سطوح رنگ ماشین بهعنوان یکلایه مقاوم استفاده میکنند. سمبادههای بتونه سنگی برای سطوح مختلف، متفاوت است؛ برای سطوح چوبی استفاده از سمباده گرید 80 تا 120 مناسب است. سطوح فلزی یا سنگی، سمبادههای دارای گرید 80 تا 150 را نیاز دارد؛ بنابراین استفاده از سمباده مناسب، سطح بتونه شده را کاملاً صاف میکند.
استفاده از بتونههای سنگی در دو مرحله صورت میگیرد:
قبل از شروع کار اطمینان پیدا کنید که سطح کار فاقد هر نوع رطوبت، چربی، آلودگی و مواد اضافه قبلی مثل زنگ آهن باشد. توجه داشته باشید که سطح خشک، مناسبترین پایه برای شروع بتونهکاری است. گاهی اوقات برای از بین بردن زنگزدگیها، استفاده از برس سیمی یا سمبادههای با گرید مناسب سطح، الزامی است.
بتونههای سنگی از دو جز تشکیل شده است. جز اصلی شامل مواد شیمیایی رزینی است و حالت خمیری مانند دارد. بخش دوم نیز نوعی سختکننده مخصوص به نام هاردنر است. این بتونهها دارای پایه آب هستند و از آب برای رقیق کردن آنها استفاده میکنند. جزء شیمیایی و هاردنر قبل از مصرف باید بهخوبی ترکیب شوند. از طرف دیگر، استفاده از لیسه یا کاردک، سرعت عمل اجرای بتونهکاری را بالا میبرد و از خشک شدن مواد جلوگیری میکند.
قیمت بتونههای عرضهشده به بازار به نوع شرکت و برند موردنظر بستگی دارد. بهعبارتدیگر، هر شرکتی میتواند قیمت متفاوتی داشته باشد؛ اما عوامل دیگری نیز وجود دارند که در تغییر قیمتها مؤثر هستند. وزن و حجم محصول و نوع بستهبندی بتونه سنگی ازجمله این عوامل هستند. در فصولی از سال که بهرهگیری از انواع بتونهها به اوج خود میرسد، قیمت بتونههای سنگی نیز افزایش پیدا میکند.
پارامترهای قابلتوجهی برای انتخاب بهترین کیفیت بتونه سنگی وجود دارد که در هنگام خرید باید به آنها توجه کرد. ازجمله این مؤلفهها توجه به برند و ترکیبات محصول مورد نظر است. خرید محصول از یک برند معتبر و معروف، این اطمینان را به شما میدهد که از محصولی باکیفیت، با ماندگاری بالا، مقاوم و سمبادهخوری مطلوب استفاده خواهید کرد. رنگ تهران با ارائه بهترین بتونههای سنگی، در کوتاهترین زمان ممکن، تجربه خرید یک بتونه سنگی باکیفیت را برای شما محقق میسازد. همچنین شما می توانید برای خرید رنگ از طریق این فروشگاه اقدام نمایید.
قیمت بتونه سنگی نیز مانند کالاهای دیگر همواره تحت تأثیر میزان عرضه و تقاضای بازار قرار دارد. بنابراین، در فصلهای گرم سال که میزان پروژههای ساختمانی و بازسازی خانهها افزایش مییابد، تقاضا برای بتونه سنگی بیشتر و بهطبع قیمت آن نیز بیشتر میشود. شما همچنین میتوانید با خرید اینترنتی و حذف واسطهها، خریدی مقرونبهصرفهتر داشته باشید.
برای تحقق تجربه یک خرید مقرونبهصرفه و اطمینان از کیفیت محصول و نتیجه کار، بهتر است به نکات زیر دقت کنید:
سخن پایانی
پر کردن درز و شکاف با استفاده از مواد باکیفیت، ازجمله مسائل مهم در پروژههای ساختمانی است که بتونه سنگی کمک بزرگی به حل آن کرده است. ویژگیها و مزایایی مانند انعطافپذیری، سمبادهخوری و مقاومت بالا، استفاده از بتونههای سنگی را به راهکاری مطلوب برای ارتقا کیفیت کار و پروژه تبدیل میکند. در هنگام استفاده از بتونه، تمیز و خشک بودن سطح کار واجب است؛ زیرا اگر این نکته رعایت نشود، نتیجه کار خراب میشود. درهرصورت، بتونه سنگی مانند دیگر انواع بتونه، ممکن است پس از سالها استفاده و قرار گرفتن در معرض عوامل خارجی مخرب، نیاز به ترمیم مجدد داشته باشد.
شما میتوانید جهت دریافت مشاوره برای انتخاب مناسبترین بتونه و گرفتن نتیجه مطلوب، به سایت رنگ تهران مراجعه کنید. رنگ تهران با داشتن سالها سابقه کار در تولید محصولات رنگی و ملزومات آن آماده خدماترسانی به شما عزیزان در همه زمینه ها و معرفی انواع پاک کننده ها مثل بهترین پاک کننده رنگ روغن مربوطه است.
یکی از انواع قالب هایی که جایگزین بلوک های یونولیتی شده است، خرید قالب لایت فرم است، استفاده از این قالب ها در سال های اخیر رواج بسیاری پیدا کرده است، زیرا این قالب های ویژگی های بسیار جالبی دارند، استفاده مفید از این قالب ها می تواند در مقابل بسیاری از حوادث بد که ممکن است برای ساختمان شما اتفاق بیافتد مشکل گشا باشد، مثلا استفاده از این گونه قالب ها می تواند مسبب این باشد که اگر آتش سوزی اتفاق افتاد، به دلیل این که این قالب ها از سقف جدا شده و کنار گذاشته شده اند، می تواند سهم به سزایی در مشتعل نکردن آتش داشته باشد. یا از دیگر مزایا آن می توان به این مورد اشاره کرد که بلوک های یونولیتی برای طبیعت دارای ضررهای بسیاری می باشند، استفاده از این بلوک ها در بلند مدت طبیعت را آلوده می کند، اما با استفاده از قالب های غیر ماندگار این مورد اتفاق نمی افتد. البته قالب هایی مانند یونیپلکس جایگزین این قالب های لایت فرم شده اند که بعدا در این خصوص توضیحاتی را به شما ارائه خواهیم داد.
استفاده از سقف های تیرچه بلوک، به علت روش اجرای آسان و سرعت بالای اجرای آن نسبت به سایر روش های اجرای سقف بتنی رونق بسیار دارد، اما این روش با وارد کردن محصولات پلاستیکی (پلی استایرن یا یونولیت) به طبیعت باعث آلودگی محیط زیست می شود.برای همین ما جهت رفع این معایب قالب یونیپلکس با به کار گیری تکنولوژی روز دنیا و استفاده از مواد کاملا قابل بازیافت، اقدام به تولید یونپلکس نموده ایم.
از جمله قالب های جایگزین یونولیت می توان به قالب هایی مانند لایت فرم یا یونیپلکس اشاره نمود، این قالب ها دارای مزایای بسیاری نسبت به سایر بلوک ها می باشند، از جمله مزایای آن ها می توان به مواردی نظیر مناسب تر شدن هزینه ها، از آنجایی که این قالب ها غیر ماندگار می باشند، پس استفاده از این قالب ها دارای هزینه های پایین تری می باشد و در صرفه جویی هزینه های ما صرفه جوئی بسیاری میکند.
قیمت قالب سقفی لایت فرم می تواند به عوامل متعددی بستگی داشته باشد، در این جا سعی می کنیم برخی از این عوامل را به صورت مختصر بررسی کنیم، از جمله این عوامل می توان به مواد اولیه ای که در تولید لایت فرم به کار برده شده است، اشاره نمود، این مواد اولیه دارای اهمیت بسیاری است، می توان گفت که اصلی ترین نکته در خصوص لایت فرم ها مواد اولیه به کار رفته در آن است. زیرا خوب بودن جنس آن باعث می شود تا بتوانیم به صورت متعدد از این قالب ها استفاده نماییم، یکی دیگر از عواملی که در قیمت لایت فرم می تواند موثر باشد این است که این محصول را از واسطه می خریم یا از تولید کننده اصلی اگر این محصول را از تولید کننده اصلی بخریم به هیچ وجه دچار مشکل نخواهیم شد و با بهترین قیمت می توانیم آن را بخریم.
از جمله مواردی که برای تهیه آن ممکن است با سختی ها و چالش هایی مواجه شوید، خرید قالب سقف لایت فرم می باشد، این نوع از قالب ها که جایگزین یونولیت شده، مزایای بسیاری دارند و ممکن است در قدم اول هزینه های آن ها بالا باشد اما با استفاده از این قالب های غیر ماندگار که چندین بار قابل استفاده می باشند، می توانید هزینه های خود را به شدت کاهش می دهد.
همان طور که می دانید استفاده از این قالب های به شدت رواج پیدا کرده و تا آینده شما اطلاعات بسیاری از این قالب های نوین خواهید شنید، این اطلاعات به این صورت است که شما می توانید به مرور استفاده زیاد از این قالب ها را در صنعت ساختمان سازی مشاهده نمایید، این قالب ها رفته رفته جایگزین یونولیت خواهند شد و به جای آن به کار خواهند رفت، این مواد در مقابل محیط زیست نیز بسیار مناسب هستند و استفاده از آن ها به محیط زیست آسیبی نخواهند رساند، زیرا علاوه بر این که چندین بار استفاده اند، قابلیت تجدید پذیری نیز دارند.
از جمله نوین ترین محصولاتی که بسیار به روز است و در آینده نزدیک جایگزین همه روش های اجرای سقف خواهد شد یونیپلکس می باشد، لایت فرم که قبلا معرفی شد شباهت بسیار به این مورد دارد ولی یونیپلکس بسیار مزایای فراوان تر دارد، از جمله این موارد می توان به زاویه بندی خوب آن اشاره نمود که بسیار دارای اهمیت می باشد.
اجرای قالب لایت فرم بسیار ساده است و بدون نیاز به نیروی متخصص می توان آن را اجرا نمود، اجرای قالب های سقف لایت فرم به این صورت است که آن ها را در فواصل بین تیرچه ها قرار می دهیم، سپس باید بتن ریزی بر روی آن ها صورت بگیرد، پس از اینکه بتن بر روی آن ها ریخته و سفت شد، از پایین سقف قالب ها را خارج نموده و سپس برای استفاده های بعدی کنار می گذاریم.
فلسفه استفاده از این قالب ها این است که از آنجایی که استفاده از بتن هزینه بالایی دارد و در سقف ها، مقداری از بتن هیچ کاربردی ندارد و اضافی است، استفاده از این قالب های باعث می شود تا در این قسمت از سقف که بتن بدون کاربرد است، صرفه جویی صورت بگیرد.
در این مقاله ما سعی نمودیم تا اطلاعاتی در خصوص قیمت سقف لایت فرم و نحوه خرید آن به شما ارائه بدهیم، این اطلاعات بسیار جامعه بوده است و با استفاده از این اطلاعات شما می توانید این نوع از قالب ها را بدون نیاز به نظر کارشناسی یک متخصص تهیه نمایید. به جر آن اطلاعاتی در خصوص قالب های یونیپلکس نیز ارائه دادیم، که این قالب ها جایگزین احسنی برای لایت فرم نیز می باشند و با استفاده از این قالب ها می توان در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی نمود و کارهای سقف را پیش برد. برای خرید یونیپلکس می توانید از سایت https://uniplex.ir/ اقدام نمایید.
مدرک مدیریت ارشد کسبوکار (MBA) میتواند به شما کمک کند تا فرصتهای شغلی خود را ارتقاء دهید، حقوق بیشتری دریافت کنید و در شغلتان پیشرفت کنید. MBA میتواند مهارتها و دانش لازم برای شروع یک کسب و کار جدید را به شما ارائه دهد، بسیاری از کارفرمایان نیز برای استخدام افراد در موقعیتهای مدیریتی و رهبری، به مدرک MBA نیاز دارند. ما در این مطلب، سخنان میثم شکری ساز درمورد اهمیت MBAرا با شما به اشتراک میگذاریم.
دورههای MBA شامل طیف گستردهای از موضوعات مربوط به کسبوکار از قبیل حسابداری، آمار، اقتصاد، ارتباطات، مدیریت و کارآفرینی هستند. برنامههای MBA نه تنها دانشجویان را برای کار در موسسات مالی آماده میسازند، بلکه به آنها کمک میکنند تا در موقعیت های مدیریتی مشغول به کار شوند یا خودشان بتوانند بنیانگذار یک استارتاپ باشند.
تحصیل در مقاطع بالای دانشگاهی، به منزلهی یک پایهی محکم عمل میکند، اما مدرسهی کسبوکار به دنبال کسب نتایج حرفهای در دنیای واقعی است. به همین دلیل است که بسیاری از مدارس کسبوکار در هنگام تصمیمگیری برای پذیرش دانشجویان، به تجربیات کاری مرتبط آنها در این زمینه اهمیت میدهند. به عنوان مثال، برنامههای EMBA (مدیریت اجرایی) به طور خاص برای افرادی در رنج سنی 33 تا 35 سال طراحی شدهاند که قبلاً در وظایف مدیریتی فعالیت داشته یا رهبری نیروی کار را بر عهده داشتهاند.
مدرک MBA تنها زمانی ارزش هزینه، زمان و تلاشتان را دارد که قصد داشته باشید در یک زمینهی مرتبط با کسبوکار فعالیت کنید، مثلاً بخواهید یک شرکت را مدیریت یا تأسیس کنید. ممکن است که MBA برای کسانی که در سایر صنایع و مشاغل فعالیت میکنند چندان مفید نباشد، البته مگر اینکه وظیفهی مدیریت یا رهبری آن شغل را برعهده باشند.
همهی مدارک MBA با هم برابر نیستند و تعداد دانشگاهها و مدارس کسبوکاری که دورههای آموزشی MBA را ارائه میدهند روز به روز در حال افزایش است و این باعث شلوغی فضا شده و قدرت تصمیمگیری را کاهش داده است. دقت کنید که حتماً مدرک خود را از یک برنامهی معتبر دریافت کنید، وگرنه ممکن است که مدرکتان آنطور که انتظار داشتید برایتان مفید واقع نشود و ارزش چندانی نداشته باشد. بدیهی است که کارفرمایان ترجیح میدهند کسی را استخدام کنند که مدرک خود را از یکی از مدارس کسبوکار برتر کشور به دست آورده باشد، نه اینکه آن را از یک مربی ناشناس به صورت آنلاین دریافت کرده باشد. شرکت در مدارس درجهی 2 یا 3، فقط زمان، پول و فرصتتان را هدر میدهد پس در انتخاب برنامه آموزشی خود دقت کنید.
همچنین کارفرمایانی که به دنبال استخدام مدیران هستند میدانند که یک مدرک MBA به تنهایی این قدرت را ندارد که شما را به یک گزینهی ایدهآل تبدیل کند. برخی از افراد معتقدند که کسانی که همراه با مدرک MBA به یک موقعیت مدیریتی دست یافتهاند، بدون مدرک هم میتوانستند از پس انجام این کار بر بیایند. علاوه بر این، اگر افراد دارای نقاط ضعف و عیبهای دیگری باشند نمیتوانند فقط با داشتن مدرک MBA در میان سایر رقبای خود پیروز شوند، مثلاً اگر شخصی کندذهن و ناسازگار باشد یا رفتار رئیس مآبانهای داشته باشد، دیگر مدرک MBA نمیتواند چندان به وی کمک کند.
در حالی که بسیاری از کارآفرینان دارای مدرک MBA هستند، اما استارتاپها همیشه به دنبال این نیستند که دارندگان مدرک MBA را استخدام کنند. بلکه بیشتر آنها به دنبال استخدام مغزهای متفکری هستند که در خارج از چارچوب فکر میکنند و میتوانند نوآوری کنند و دیدگاه متفاوتی را ارائه دهند.
مدرک MBA میتواند در گرفتن مصاحبههای شغلی به شما کمک کند، اما تضمین نمیکند که حتماً در آن شغل پذیرفته شوید. از سوی دیگر، افرادی که در حال حاضر دارای تجربیات کاری هستند و به دنبال تقویت و ارتقاء شغل خود هستند میتوانند با شرکت در یک برنامهی پارهوقت MBA یا شرکت در یک برنامهی EMBA، مسیر رشد و ارتقاء شغلیشان را هموار کنند.
کسانی که علاقهای به MBA ندارند اما میخواهند در دورهای شرکت کنند که در زمینهی امور مالی، تجاری یا مدیریت برایشان مفید باشد میتوانند در برنامههای جایگزین MBA شرکت کنند. مثلاً دورهی ارشد مدیریت مالی فقط مربوط به امور مالی است و تکمیل آن تنها یک سال طول میکشد. فارغالتحصیلان این دوره، مهارتهایی را در زمینهی تجارت، سرمایهگذاری، مدیریت دارایی یا مدیریت ریسک کسب خواهند کرد.
کسب مدرک MBA می تواند مسیر شغلی افراد را ارتقا دهد یا در دستیابی به یک شغل پردرآمد به آنها کمک کند. معمولاً هزینههایی که برای کسب این مدرک میپردازید تنها در صورتی ارزشش را خواهند داشت که مدرک خود را از یک مدرسهی کسبوکار معتبر و درجه یک دریافت کنید و مسیر شغلیتان نیز مربوط به کسبوکار و مدیریت باشد. اکثر دانشآموزانی که از مدارس کسبوکار فارغالتحصیل شدهاند، تجربیات بسیار مثبتی را از مدرک MBA خود گزارش دادهاند و معتقدند که این مدرک ارزش بسیار زیادی برای آنها داشته است.
اگر کسی نمیتواند از پس هزینههای این دورهها بر بیاید یا نمیتواند در یک برنامهی معتبر و درجه یک ثبتنام کند یا وقت لازم برای کار و تحصیل همزمان را در اختیار ندارد، خوشبختانه گزینههای دیگری وجود دارند که با صرف زمان و هزینهای کمتر، مهارتهای لازم را به افراد میآموزند.
در اینجا به تفاوت و شباهتهای بلیط و بلیت اشاره میکنیم و نظر شما را به خدماتی که با سرچ بیلیت (بلیت) می توانید به آن دست پیدا کنید جلب می کنیم.
در ابتدا بهتر است بیشتر به معنی کلمه ایی بلیط بپردازیم، کلمه بلیط در سایت ویکی پدیا به شرح زیر ترجمه و معنی شده است:
بلیط فرانسوی: Billet بیلِطه مدرکی است که نشان دهنده مجوز فرد برای برای ورود به مکانی یا رویدادی است. این مکان میتواند یک باغ وحش، سالن تئاتر، سینما یا موزه باشد و رویداد میتواند یک مسابقه ورزشی یا یک کنسرت باشد. بلیط در عین حال برای سوار شدن به هواپیما، قطار یا اتوبوس و … استفاده میشود. بلیط ممکن است رایگان باشد و در این صورت نشان دهنده رزرو شدن مکانی برای فرد است. این واژه امروزه بهطور گسترده در زبانهای گوناگون استفاده میگردد. در زبان پارسی باستان به آن پته میگفتند.
بلیت در لغتنامه دهخدا
بلیط. [ ب ِ ] (از فرانسوی ، اِ) بلیت . تکه کاغذی که بر روی آن مشخصاتی چاپ شده باشد حاکی از بها و تاریخ و محل استفاده آن، و غالبا برای ورود به سینما و تماشاخانه یا اتوبوس یا قطار راه آهن و غیره به کار رود. (فرهنگ فارسی معین ). و رجوع به بلیت شود.
این فقط معنی و مفهوم بلیط از نظر سایت ویکی پدیا می باشد، ولی همانطور که گفتیم بلیط داریم تا بیلیت (بلیت) و این به این معنی می باشد که شما با سرچ بابابیلیت (بابابلیت)(Bababilit) در گوگل می توانید سایت بابابیلیت را مشاهده کرده و وارد آن شوید، در سایت بابابیلیت شما دسترسی به بهترین خدمات تور ویزا و بلیط انواع پروازهای داخلی و خارجی از ایرلاینهای سراسر دنیا و امکان رزرواسیون آنلاین بهترین و لوکس ترین هتل های دنیا می باشید. البته این تنها بخش کوچکی ازخدمات قابل ارائه می باشد، که این خدمات همیشه در حال به روز رسانی و رشد در زمینه خدمات مسافرتی می باشد.
بلیط املای قدیمی بلیت میباشد ، و در متون رسمی باید به صورت بلیت نوشته شود . نمیتوان گفت بلیط صحیح است یا بلیط همانطور که تهران را در قدیم طهران مینوشتند .
استفاده از سایت بسیار راحت و روان و قابل استفاده با تمام دستگاه هایی که توان اتصال به اینترنت را دارند می باشد، در ضمن می توانید با استفاده از ویدیو های موجود در سایت طریقه استفاده از آن را ببینید تا راحت تر از خدمات ان بهره برداری کنید.
استفاده از سایت بسیار راحت و ساده میباشد، به لطف طراحی گویا و دانش فنی تیم IT گروه بابابیلیت بدون هیچ مشکل و سردرگمی می توانید از امکانات بابابیلیط که به صورت یکپارچه طراحی و بارگذاری شده استفاده کرده و نیازهای خود را در زمینه های گردشگری تامیین کنید.
شکل کلی سایت مانند تمامی سایتهای دیگر در ابتدا در صفحه اصلی شما را به سمت خرید تور، ویزا، بیلیط پرواز خارجی با بهترین و مرقون به صرفه ترین ایرلاین ها و بلیط پروازهای داخلی را نیز به همین شکل خریداری کنید.
در ضمن تیم پشتیبانی بابابلیت به صورت 24ساعته پاسخگوی شما عزیزان و کاربران گرامی در تمام زمینه های خدمات گردشگری داخلی و خارجی و اطلاعات و قوانین سفر می باشد و پیوسته در کنار شما عزیزان با افتخارهمراه و یاری رسان شما می باشد.
منبع: ویکی پدیا
هنگامی که فولاد با روش های مختلف مانند نورد، کشش یا پرس شکل می گیرد، یک محصول فولادی کاربردی به نام پروفیل تولید می شود.
در زیر تفاوت پروفیل ساختمانی و صنعتی و عوامل موثر بر قیمت انواع پروفیل ( قیمت پروفیل صنعتی ، قیمت پروفیل آبرو ، قیمت پروفیل ساختمانی ، قیمت پروفیل زد … ) را به شما معرفی می کنیم.
پروفیل ها انواع و اشکال مختلفی دارند که هر کدام هدف خاص و متفاوتی را انجام می دهند. پروفیل بسته به نوع و روش تولید در کاربردهای مختلفی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از شناخته شده ترین کاربردهای این محصول تقویت سازه های بتنی و ساختمانی می باشد.
برای بررسی دقیق تر و اطلاع از قیمت و کیفیت انواع پروفیل به وبسایت آهنات مراجعه فرمایید.
پروفیل ها معمولا در انواع صنعتی و ساختمانی استفاده می شوند. از جمله کاربردهای اصلی پروفیل صنعتی می توان به کاربردهای آن در صنایع خودروسازی، نظامی و غیره اشاره کرد. کاربرد پروفیل در ساخت و ساز نیز شامل پروژه هایی مانند درب و پنجره، نرده پله، حفاظ پاسیو، نمای ساختمان، پوشش سقف، کرکره مغازه، تجهیزات ورزشی، پل سازی و زیباسازی شهری می باشد.
پروفیل ها به طور کلی به دو دسته پروفیل ساختمانی و پروفیل صنعتی تقسیم می شوند. همانطور که از نام آن پیداست، کاربرد خاص هر کدام ، کارشناسان آنها را به این دو تقسیم کرده اند که در ادامه تفاوت پروفیل ساختمانی و صنعتی را بیان می کنیم.
از پروفیل های ساختمانی در قسمت ها و مقاطع مختلف ساختمان ها استفاده می شود. دسته های خاصی از پروفیل های ساختمان برای تولید درب و پنجره استفاده می شوند، در حالی که برخی دیگر برای تقویت سازه ها استفاده می شوند.
هر پروفیل ساختمانی با استفاده از ورق های مخصوص بسته به کاربرد تولید می شود، به عنوان مثال، پروفیل های ساختمانی در و پنجره معمولاً از ورق فولادی گالوانیزه (روکش دار) ساخته می شوند، زیرا بیشتر در معرض رطوبت هستند.
یکی از مهمترین تفاوت پروفیل ساختمانی و صنعتی این است که مصالح ساختمانی باید انعطاف پذیری و شکل پذیری لازم را داشته باشند. پروفیل های ساختمانی نسبتاً انعطاف پذیر و چکش خوار هستند که فرآیند کار با این مصالح را آسان می کند. به غیر از انعطاف پذیری، سایر ویژگی های پروفیل های ساختمانی شامل موارد زیر است:
پروفیل های ساختمان کاربردهای زیادی دارند که هر کدام بسته به جنس آن برای قسمت متفاوتی از ساختمان استفاده می شود. در قسمت بعدی قصد داریم به مهمترین کاربردهای پروفیل ساختمان اشاره کنیم.
مقاوم سازی قسمت های مختلف ساختمان ها و سازه های فلزی
ساخت انواع قاب در و پنجره
سقف سوله یا سازه های دیگر را پوشانیده و تقویت می کند
برای تولید اسکلت فلزی یا فولادی بزرگ
در ادامه تفاوت پروفیل ساختمانی و صنعتی باید بگوییم، پروفیل صنعتی یک پروفیل فولادی توخالی است که از آلیاژهای مختلف اکثر فولادها ساخته شده است.در مقدمه گفتیم که پروفیل ها با توجه به کاربری و مشخصات به دو دسته پروفیل های ساختمانی و پروفیل های صنعتی تقسیم می شوند. پروفیل های صنعتی بیشتر در کاربردهای تخصصی هستند و در مهندسی و صنایعی که کیفیت کار و دوام آن مهم است استفاده می شود. پروفیل های صنعتی از ورق نورد گرم با ضخامت های 1.5 میلی متر و بالاتر ساخته می شوند.
همانطور که می دانیم مهمترین ویژگی پروفیل های صنعتی استحکام و مقاومت بالا در برابر رطوبت و ضربه می باشد اما این محصول علاوه بر مشخصات فوق دارای ویژگی های دیگری نیز می باشد که به شرح زیر می باشد:
ارزان قیمت بودن
کاربردهای متنوع در صنایع مختلف
ساخت و شکل دادن آسان
جوش پذیری عالی
ظرفیت تحمل بار و استحکام کششی بالا
علاوه بر ضخامت بالا، وزن بسیار کمی نیز دارد
در بیان تفاوت پروفیل ساختمانی و صنعتی، پروفیل های صنعتی با توجه به ویژگی های خاص خود علاوه بر ارزان بودن کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارد که از مهمترین کاربردها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
ساخت بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی
به عنوان ستون و پایه سازه های بزرگ استفاده می شود
در صنعت خودروسازی و کشتی سازی
ساخت ماشین آلات و تجهیزات صنعتی
ساخت اسکلت فلزی ساختمان
ساخت شاسی تانک و تریلر
پروژه های عمرانی بزرگ مانند سدها و پل ها
صنعت نظامی
برای پروفیل ها نمی توان قیمت ثابتی را اعلام کرد، قیمت این مصالح به عوامل مختلفی از جمله ورق های مورد استفاده در ساخت این نوع پروفیل ها، نرخ ارز فعلی و نحوه تولید پروفیل های ساختمانی بستگی دارد. در ایران پروفیل های ساختمانی عموما بر اساس استاندارد DIN اروپا ساخته می شوند در حالی که در آمریکا این نوع پروفیل ها با استانداردهای ASTM و AISC تولید می شوند، قیمت این مصالح و قیمت پروفیل زد قطعا به نحوه تولید آنها بستگی دارد. قیمت پروفیل های صنعتی مانند قیمت پروفیل های ساختمانی به کیلوگرم اعلام می شود.قیمت پروفیل های صنعتی علاوه بر قیمت ورق سیاه به عوامل دیگری مانند قیمت آهن، قیمت ارز و عرضه و تقاضا در بازار نیز بستگی دارد.
یکی از عوامل مهم در قیمت و تفاوت پروفیل ساختمانی و صنعتی وزن آنهاست. وزن پروفیل از سه فاکتور مهم ارتفاع، طول و عرض محاسبه می شود. از آنجایی که وزن پروفیل تاثیر مستقیمی بر قیمت دارد، باید بتوانید وزن آن را به درستی محاسبه کنید.
برای محاسبه وزن باید طول، عرض، ارتفاع و چگالی آن را ضرب کنید، سپس بر هزار تقسیم کنید.سپس به راحتی می توانید قیمت را محاسبه کنید. همانطور که می دانید، هر چه وزن بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می شود. از طرفی متوجه شدید که ضخامت و ابعاد پروفیل های صنعتی بیشتر از پروفیل های ساختمانی است.از نظر وزن، پروفیل های صنعتی گران تر هستند.
دیگر تفاوت پروفیل ساختمانی و صنعتی اندازه آنهاست. پروفیل های صنعتی به دلیل کاربردهای مختلف دارای اندازه و ضخامت بیشتری هستند. بنابراین استحکام و دوام آن بیشتر از پروفیل های ساختمانی است. به دلیل سایز بزرگ در طرح های بزرگ استفاده می شود.از آنجایی که پروفیل ها بیشتر از فولاد ساخته می شوند که در ساخت و ساز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، برای استفاده صحیح از آن باید اطلاعات فنی و مکانیکی آن را بیشتر بدانیم.اسکلت سازی در ساختمان های بلند و برج های مختلف و مراکز تجاری زیبا بسیار مهم است.بنابراین در اسکلت سازی باید از بهترین فولاد و پروفیل استفاده شود.
بازرگانی فولاد آهنات خدمات مختلفی از جمله امکان ارسال کالا به تمام نقاط کشور و خرید اینترنتی پروفیل ساختمانی و صنعتی را ارائه می دهد.این مجموعه روزانه با قیمت پروفیل های معماری و صنعتی به روز می شود تا مشتریان بر اساس شرایط بازار تصمیم به خرید بگیرند.
برای خرید اینترنتی پروفیل قوطی ساختمانی مورد نیاز خود کافیست با کارشناسان آهنات تماس بگیرید تا شما را در انتخابی مطمئن و آسان یاری کنند.
میکروسمنت یک نوع متریال برای اجرای دکوراتیو است که میتوان برای محیط داخلی با خارجی و یا محیط های در معرض رطوبت مورد استفاده قرارگیرد. میکروسمنت ترکیبی همگن از مواد آلی، معدنی و پلیمری می باشد که به دلیل چسبندگی بالا روی تمام سطوح از قبیل مصالح ساختمانی و فلزات قابل اجرا می باشد. ویژگی خوب این متریال قابلیت استفاده ی آن بر روی متریال از پیش نصب شده مانند کاشی، چوب و پلاستر و خیلی متریال دیگر است بدون هیچ سختی کاری و فقط با ضخامت 3 میلیمتر که انقلابی در حفظ فضا است. قابلیت استفاده از این ماده بر روی سطوح داخلی و خارجی مثل دیواره ها،کف، سقف، پله ها، استخر و حتی اثاث خانه از دیگر ویژگی های برجسته این محصول می باشد. این انعطاف پذیری در کاربرد این متریال باعث استفاده وسیع آن در محیط های خانگی، دفاتر کار یا حتی محیط های وسیع مانند مکان های ورزشی، هتل ها و رستوران ها است. میکروسمنت با توجه به ویژگی هایش حق انتخاب بدون محدودیتی به شما میدهد که شما با انتخاب آن میتوانید به میحط خود زیبایی و خاصی ببخشید با استفاده از سطح نوشتاری مختلف، رنگ های متفاوت که طرح ها و جلوه های زیبایی به محیط میدهد.
از میکروسمنت کجاها میشود استفاده کرد؟
در این مقاله قصد بررسی میکروسمنت سمیک را داریم. این محصول دارای سه گرید متفاوت جهت استفاده در شرایط های مختلفی را دارد.
محل های استفاده از میکروسمنت سمیک نا محدود است و فقط به طرح و نظر خودتون محدود میشود. از استفاده در پله ها یا استخرها گرفته تا اثاث خانه. با اینکه بهترین محل برای استفاده از میکروسمنت در کف و دیوار اشپزخانه، سرویس های بهداشتی و دیوار های خارجی مثل تراس ها است.
میکروسمنت به شما این امکان را میدهد که بدون در نظر گرفتن اندازه محیط، میشود یک سطح کامل و بدون مفصل ساخت و میشود یک محیط انتی باکتریال و دور از جرم درست کرد این به این معناست که نظافت این محیط بسیار سادست و مقاومت بالایی در مقابل سختترین ماده های شوینده است.
معرفی انواع میکروسمنت سمیک
میکروسمنت سِمیک گرید جنرال (مناسب برای فضای داخلی)
محصولی منحصر به فرد که قابلیت اجرا در طیف های متفاوت رنگی و بافت های متنوع را برای خلق سطوحی خاص به شما می دهد. این محصول پرکاربرد برای طراحی های داخلی و اجرا بر روی انواع سطوح پروژه شما، همچون سقف، دیوار و کف ها طراحی شده است که علاوه بر سطحی قابل شست و شو، سطحی یک پارچه و بدون درزو ترک را برای شما خلق می نماید.
میکروسمنت سِمیک گرید پروف (مناسب برای محیط های مرطوب)
محصولی منحصر به فرد که علاوه بر قابلیت اجرا در طیف های متفاوت رنگی و بافت های متنوع، منحصرا برای استفاده در محیط های مرطوب طراحی شده است که سطح پروژه شما کاملا آب بند، آب گریز و البته قابل شست و شو می نماید و سطحی یکپارچه، بدون درز و ترک را برای پروژه شما خلق می نماید.
میکروسمنت سِمیک گرید دور (مناسب برای فضای بیرونی)
محصولی منحصر به فرد که علاوه بر قابلیت اجرا در طیف های متفاوت رنگی و بافت های متنوع منحصرا برای استفاده در سطوح خارجی و محیط هایی که در ارتباط مستقیم با نور خورشید می باشند طراحی شده است. محصولی مقاوم در برابر اشعه خورشید و بدون زردگرایی که سطحی یک پارچه و بدون درز و ترک را برای پروژه شما خلق می نماید.
-فواید استفاده از میکروسمنت؟
1-طرح های مختلف
2-اجرا بدون درز
3-قابل اجرا برای دیواره های خارجی، داخلی،سقف، استخر، اثاث و …
4-رنگ های مختلف
5-قابلیت شخصی سازی طراحی
6-چسبنگی بالا که قابلیت استفاده بر روی انواع تایل ها،سنگ ها، پلاستر، بتن، سیمان و موزاییک و…
7-مقاوم برابر بار زنده، ضربه، خش و مواد شیمیایی
8-ضدآب
9-مقاوم براربر لیز خوردن(بستگی به اجرا)
10-اجرا سریع بدون تخریب
11-ضخامت 3 میلیمتر که باعث بار اضافه به سازه نمیشود.
12-متریال طبیعی.100% سازگار با محیط زیست.
13-نظافت راحت
Buy and Sell place