آستارا
طوالش
رضوانشهر
ماسال
بندر انزلی
صعومه سرا
فومن
رشت
شفت
رودبار
سیاهکل
لاهیجان
اشرفیه
املش
رودسر
لنگرود
09027087013

PHONE NUMBER

شما اینجا هستید » گیلند » مقاله » راهنمای خرید سیگار الکترونیکی iqos اصل برای ترک سیگار
متن مقاله
بخش نظرات

سیگار الکترونیکی وسیله ای است که ممکن است شبیه سیگار، سیگار برگ، پیپ، خودکار یا درایو USB باشد. برای مثال، دستگاه‌های JUUL شبیه درایوهای USB هستند. آنها در سال 2015 در بازار ایالات متحده ظاهر شدند و اکنون پرفروش ترین برند سیگار الکترونیکی در این کشور هستند. خرید سیگار الکترونیکی به افرادی که قصد استفاده از سیگار اما با ضررهای کمتر از سیگارهای سنتی را دارند، توصیه می شود. البته برای رسیدن به این هدف باید بدانید که چه نکاتی در هنگام خرید سیگار الکترونیکی اصل وجود دارد؛ زیرا محصولات فیک نیز در بازار بسیار زیاد هستند. اگر به دنبال محصولی با کیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما سیگار الکترونیکی iqos است که در ادامه با آن بیشتر آشنا می شویم.

برند iqos و فیلیپ موریس ارائه دهنده بهترین سیگارهای الکترونیک

آیکاس Iqos محصولی است که از تنباکوی گرم شده استفاده می کند و از محصولات کمپانی فیلیپ موریس است. محصولات این برند برای اولین بار در نوامبر سال 2014 در ژاپن و ایتالیا معرفی شد.  در تمامی محصولات آیکاس به جای سوزاندن تنباکو از گرم کردن آن استفاده می کند.

اگر شما سیگار می کشید و به دنبال جایگزین بهتری برای سیگار هستید، بی شک IQOS می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. برند ایکاس ادعا دارد که ترکیبی از علم و فناوری و هنر را در تمامی محصولات خود اعمال می کند. البته ناگفته هم نماند که در این برند ما شاهد استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها از جمله HeatControl  هستیم.

قیمت سیگار ایکاس

 

راهنمای خرید سیگار الکترونیکی اصل iqos

اگر به دنبال خرید سیگار الکترونیکی اصل هستید، لازم است بدانید که این محصول دارای چه آپشن ها و چه قسمت هایی است که در ادامه بررسی می کنیم.

اکثر سیگارهای الکترونیکی اصل از بخش های زیر تشکیل شده اند:

قطعه دهانی: این یک کارتریج است که به انتهای لوله ثابت می شود. داخل یک فنجان پلاستیکی کوچک حاوی مواد جاذب است که در محلول مایع خیس شده است.

اتمیزر: این مایع را گرم می کند و باعث بخار شدن آن می شود تا فرد بتواند آن را استنشاق کند.

باتری: این عنصر حرارت را تامین می کند.

سنسور: هنگامی که کاربر دستگاه را مک می کند، بخار مورد نیاز تولید می شود.

هنگامی که کاربر قطعه دهانی را می مکد، عنصر حرارتی محلول را تبخیر می کند، سپس فرد آن را “ویپ” یا استنشاق می کند.

سیگار الکترونیکی iqos

لیست معرفی همه دستگاه های سیگار الکترونیک

برای استفاده از سیگارهای الکترونیک باید دستگاهی که آن را گرم می کند نیز داشته باشید. این دستگاه ها چندین دهه است که عرضه می شوند و هر کدام تکنولوژی متفاوتی دارند. جدیدترین دستگاه ها در حال حاضر به جای سوزاندن از روش گرم کردن استفاده می کنند که در ادامه انواع آن ها را بیشتر بررسی می کنیم.

انواع سیگار های دستگاه های سیگار الکترونیکی

در حال حاضر برندهای متنوعی از سیگارهای الکترونیک وجود دارد که هر کدام با برندها و ویژگی های متفاوتی عرضه می شوند. ما در ادامه برخی از شناخته شده ترین برندها را به شما معرفی خواهیم کرد.

انواع سیگار های دستگاه های سیگار الکترونیکی

 سیگار HEETS

HEETS که در برخی بازارها با نام HeatSticks نیز شناخته می‌شود، محصولات تنباکوی ویژه‌ای هستند که حاوی مواد تنباکو و چندین بخش فیلتر هستند. این واحدهای تنباکو گرم شده منحصراً برای استفاده با یک دستگاه گرمایش دقیق کنترل شده در نظر گرفته شده است که آیکاس یکی از آن ها است.

HEETS زرد

محدوده کلاسیک – طعم ملایم

هیتز زرد، در بسته بندی سفید و زرد، طعمی ملایم و ملایم توتون را با رایحه ای مطبوع ارائه می دهد. این یکی از محبوب‌ترین و ملایم‌ترین طعم‌های Tobacco HEETS است.

هیتس کهربا

محدوده کلاسیک – طعم ملایم

Amber HEETS در بسته بندی سفید و زرد حاوی ترکیب تنباکو با طعمی ملایم است. مشخصات طعم منحصربفرد آن با نت های گرد شده تنباکو برشته شده مشخص می شود که با رایحه ای سبک، چوبی و آجیلی تکمیل می شود. این ترکیب برای کسانی که طعم لطیف‌تر، صاف و متعادل‌تر را با نت‌های تنباکوی کم‌تر ترجیح می‌دهند، ایده‌آل است.

هیتز ساج

محدوده کلاسیک – طعم معمولی

ساج HEETS، در بسته بندی سفید و بژ، حاوی ترکیبی گرد و خاکی توتون با رایحه ملایم کرم و رایحه Nutty است.

هیتز سینا

محدوده کلاسیک – طعم معمولی

سینا هیتز، در بسته بندی سفید و قرمز، حاوی ترکیب تنباکوی صاف و برشته شده با نت های چای ملایم و رایحه ای چوبی است که بسیار شبیه طعم یک سیگار با قدرت متوسط است.

HEETS Russet

محدوده کلاسیک – طعم پررنگ

Russet HEETS، در بسته بندی سفید و بنفش، حاوی یک ترکیب تنباکوی پررنگ، غنی و برشته شده با نت های قوی مالت است. رایحه چوبی به این چوب تنباکو با طعم شدید، که قوی‌ترین طعم‌های Tobacco HEETS است، عمق می‌بخشد.

هیتز فیروزه

محدوده منتول – طعم ملایم

فیروزه هیتز، در بسته بندی سفید و فیروزه ای، حاوی ترکیب تنباکوی برشته شده ملایم همراه با خنکی منتول با طراوت و ته رنگ های معطر نعناع است. نتیجه یک طعم ملایم توتون منتول است که ظریف ترین و سبک ترین طعم منتول هیتز است.

هیتز سبز

محدوده منتول – طعم معمولی

HEETS سبز، در بسته بندی سفید و سبز، طعم ملایم تر توتون و منتول را ارائه می دهد. آنها حاوی ترکیبی از توتون برشته شده هستند که کاملا متعادل با منتول خنک کننده و رایحه نعناع است.

شدت منتول گرین هیتس متوسط است و بین سطوح شدت طعم های هیتز آبی و هیت فیروزه ای قرار می گیرد.

HEETS Sienna Caps

محدوده منتول – طعم معمولی

Sienna Caps HEETS، در بسته بندی سفید، سبز و آبی، حاوی ترکیب تنباکو و چای برشته شده چوبی Sienna با یک کپسول با طعم منتول و نعناع در داخل هر فیلتر است. کپسول را فشار دهید تا از تنباکو تغییر کند و حس خنکی منتول را با نت های خوش طعم نعناع ارائه دهد.

هیتز آبی

محدوده منتول – طعمی پررنگ

هیتز آبی، در بسته بندی سفید و آبی تیره، حاوی ترکیب شدید نعناع فلفلی تنباکوی ملایم، اثر خنک کنندگی عمیق منتول و نت های رایحه نعناع فلفلی است. این ترکیب طعم کلاسیک تنباکو را با ترکیبی از منتول و نعناع فلفلی پررنگ ارائه می‌کند، ایده‌آل برای دوستداران تنباکو منتول و قوی‌ترین طعم‌های منتول HEETS.

سیگار TEREA

طیف محصولات فعلی IQOS TEREA دارای 9 گزینه طعم است. باز هم، این محدوده به 3 گروه کوچکتر تقسیم شده است که شامل محدوده کلاسیک، مبتنی بر طعم طبیعی تنباکو. محدوده منتول، با نعنا یا منتول و محدوده معطر، با طعم میوه است. در اینجا لیستی دقیق از طعم‌های IQOS TEREA، گروه‌بندی طعم، شدت و توضیحات طعم آنها آورده شده است.

TEREA زرد

ترکیب کلاسیک – طعم ملایم

TEREA زرد، در بسته بندی زرد طلایی، حاوی ترکیب تنباکوی ملایم و برشته شده با رایحه ای مطبوع است.

TEREA Amber

ترکیب کلاسیک – طعم ملایم

Amber TEREA، در بسته بندی نارنجی طلایی، حاوی ترکیب تنباکو با طعمی متعادل، ملایم و صاف است. مشخصات طعم منحصربفرد آن با نت های گرد شده تنباکو برشته شده مشخص می شود که با رایحه ای سبک، چوبی و آجیلی تکمیل می شود.

TEREA Sienna

ترکیب کلاسیک – طعم منظم

Sienna TEREA، در بسته بندی سفید و قرمز، حاوی ترکیب تنباکوی صاف و برشته شده با نت های چای ملایم و رایحه ای چوبی است که طعمی مشابه طعم متوسط دارد.

TEREA Russet

ترکیب کلاسیک – طعم تند

Russet TEREA، در بسته بندی بنفش غنی، حاوی یک ترکیب تنباکوی جسور، غنی، پر بدن و قوی با رایحه های قوی و مالت است.

TEREA فیروزه

Nuance Blend طعم ملایم

فیروزه TEREA، حاوی ترکیب تنباکوی برشته شده ملایم، خنکی منتول با طراوت و ته رنگ های معطر نعنایی است. نتیجه یک طعم ملایم تنباکوی منتول است که لطیف، خوش طعم و درخشان است، شبیه به سیگار سنتی منتول.

TEREA Green

ترکیب منتول – طعم معمولی

سبز TEREA، در بسته بندی سبز روشن، حاوی ترکیب تنباکوی ترد منتول از تنباکوی برشته شده است که متعادل با منتول با طراوت و خنک کننده و رایحه نعناع تازه و مطبوع است.

TEREA Blue

ترکیب منتول – طعمی پررنگ

Blue TEREA، در بسته بندی غنی آبی تیره، حاوی ترکیب شدید نعناع فلفلی تنباکوی ملایم، اثر خنک کنندگی عمیق منتول و رایحه نعناع فلفلی است. این طعم، طعم کلاسیک توتون را با طعمی از منتول و نعناع فلفلی ارائه می دهد.

سیگار الکترونیکی از کجا بخریم؟

برای خرید سیگار الکترونیک فروشگاه های بسیاری وجود دارند که به صورت حضوری و اینترنتی می توانند محصولات را به شما ارائه دهند. آنچه مهم است، انتخاب فروشگاه های معتبر برای خرید است. زیرا محصولات فیک در بازار کم نیستند و اگر محصولات فیک را خریداری کنید نه تنها ضررهای بسیار بیشتری ممکن است به سلامت جسمی شما وارد شود؛ حتی این محصولات می توانند طول عمر دستگاه را نیز بسیار کم نمایند.

قیمت و خرید سیگار الکترونیکی iqos از 1iqos

برای خرید سیگار الکترونیکی iqos کافی است به آدرس وبسایت ما https://1iqos.com مراجعه کرده و با انتخاب محصول مورد نیاز خود در کمترین زمان آن را تحویل بگیرید. فراموش نکنید که قیمت سیگار الکترونیکی iqos در بازه های زمانی خاص دارای تخفیف های تکرار نشدنی است که در این خصوص نیز کافی است با ما در تماس باشید و یا وبسایت را رصد کنید تا از تخفیف ها با خبر شوید.

برچسب ها :
ارسال نظر
1 . دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط گیلند نمایش خواهد داده شد.
2 . پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
3 . پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

مقالات مرتبط

09117087013
INFO@GILAND.IR