آستارا
طوالش
رضوانشهر
ماسال
بندر انزلی
صعومه سرا
فومن
رشت
شفت
رودبار
سیاهکل
لاهیجان
اشرفیه
املش
رودسر
لنگرود
09027087013

PHONE NUMBER

شما اینجا هستید » گیلند » مقاله » نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی فیلیپس

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی فیلیپس

تاریخ درج : 2 ژانویه 23

بازدید : 282

متن مقاله
بخش نظرات

روه پشتیبان سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی فیلیپس در تهران

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی فیلیپس در تهران، پشتیبان سرویس آماده‌ی ارائه خدمات نصب مجدد، سرویس و تعمیر لوازم خانگی شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر، اجاق گاز و کولر گازی فیلیپس در تهران می‌باشد. ما با سال‌ها تجربه در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی فیلیپس با تکیه بر تکنسین‌های آموزش‌دیده، تخصصی‌ترین تعمیر لوازم خانگی فیلیپس را به شما ارائه خواهیم داد. کلیه خدمات ما دارای ۶ ماه ضمانت و خدمات پس از فروش تعمیرات می‌باشد. از مزایای خدمات ما استفاده از قطعات یدکی اصلی فیلیپس می‌باشد. اگر مهلت کارت گارانتی لوازم خانگی شما تمام شده باشید نیز می‌توانید با ما تماس بگیرید. همچنین می‌توانید درخواست تعمیر لوازم خانگی فیلیپس را به صورت آنلاین (با ۱۰٪ تخفیف ویژه) برای ما بفرستید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

https://philipsmarket.com/

2

مزایای نمایندگی تعمیرات فیلیپس نسبت به سایر تعمیرگاه ها

  1. استفاده از قطعات اورجینال و اصلی PHILIPS
  2. سرعت عمل در تعمیرات لوازم خانگی فیلیپس
  3. گارانتی کامل دستگاه پس از تعمیر
  4. هزینه و تعرفه های مشخص طبق نظر نمایندگی
  5. تبحر و تخصص تعمیرکاران برروی دستگاه های فیلیپس
  6. دسترسی آسان به تعمیرگاه های فیلیپس

 

سرویس های دوره ای و تامین قطعات جاروبرقی فیلیپس

  1. یکی از با کیفیت ترین و زیبا ترین جاروبرقی های موجود در ایران ، جاروبرقی فیلیپس میباشد ، جاروبرقی یکی از لوازم اساسی هر خانه ای میباشد و نبود آن میتواند مشکلاتی را برای ما بوجود بیاورد .از عمده ترین مشکلات و خرابی های جاروبرقی های فیلیپس میتوان به :

    اشاره کرد ، خدمات تعمیر جاروبرقی فیلیپس را تنها به نمایندگی تعمیرات فیلیپس بسپارید تا از گارانتی 12 ماهه برخوردار شوید .

    کار نکردن سیم جمع کنروشن نشدن جاروبرقیاحساس بوی سوختگی و دود از جاروبرقیاز کار افتادن موتوراز بین رفتن لوله و اتصالاتشکستن و خرد شدن لوازم بدنه

فیلیپس مارکت نمایندگی تعمیرات فیلیپس در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی فیلیپس را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نمایند.

شرکت فیلیپس با تنوع بیشمار محصولات، شما را شگفت زده خواهد کرد، از محصولات پخت و پز تا محصولات آرایشی و بهداشتی. حتی فیلیپس با طراحی و تولید محصولات نظافتی کار شما را آسان کرده است. اگر شما جزء آن دسته از افرادی می باشید که از آشپزخانه و آشپزی فرار می کنید، قطعا محصولات فیلیپس شما را شیفته آشپزی خواهند کرد. از مزیت های استفاده از محصولات فیلیپس، صرفه جویی در زمان است، شما می توانید با محصولات فیلیپس زمان نظافت خود را کوتاه کرده و به مطالعه بپردازید. فیلیپس مارکت به عنوان نمایندگی تعمیرات فیلیپس این نوید را به شما می دهد تا انواع محصولات فیلیپس را با بالاترین کیفیت تعمیر و در اختیار شما قرار دهد. با خرید محصولات با کیفیت فیلیپس سال ها از خرید لوازم خانگی دور بمانید.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی فیلیپس فیلیپس مارکت را انتخاب کنیم؟

اگر می خواهید وسیله خراب شده خود را خیلی زود درست کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید، از تعمیرکاران مجرب فیلیپس مارکت کمک بخواهید. سال ها تجربه تعمیرکاران فیلیپس مارکت باعث بالا رفتن سرعت عمل آنها شده است و عیب یابی و تعمیر سریع وسیله توسط آنها رضایت مشتریان را به دنبال داشته است. شما می توانید به تعمیرکاران حرفه ای فیلیپس مارکت اعتماد کرده و وسایل معیوب فیلیپس خود را به دست توانای آنها بسپارید. قطعا تعمیرکاری که از philipsmarket.com به عنوان نمایندگی تعمیرات فیلیپس به محل شما اعزام خواهد شد تسلط کافی به محصولات فیلیپس را خواهد داشت. تیم مجرب این مرکز با آموزش های متنوع توانسته اند علم خود را در حیطه کاری و تخصصی خود به روز کرده و با پیچیدگی های موجود در وسیله های فیلیپس آشنایی کامل داشته باشند. آنها انواع خدمات را برای محصولات فیلیپس ارائه می دهند، تعمیر وسیله، تعویض قطعه، سرویس وسیله، آموزش های ابتدایی برای استفاده از وسیله، مشاوره برای نگهداری از وسیله.  هرگز از مهارت خود برای تعمیر وسیله های معیوب استفاده نکنید، ممکن است با کوچک ترین اشتباه صدمات جبران ناپذیری به شما یا وسیله شما وارد شود.

برچسب ها :
ارسال نظر
1 . دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط گیلند نمایش خواهد داده شد.
2 . پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
3 . پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

مقالات مرتبط

09117087013
INFO@GILAND.IR