آستارا
طوالش
رضوانشهر
ماسال
بندر انزلی
صعومه سرا
فومن
رشت
شفت
رودبار
سیاهکل
لاهیجان
اشرفیه
املش
رودسر
لنگرود
09027087013

PHONE NUMBER

شما اینجا هستید » گیلند » مقاله » پمپ طبقاتی لئو | فشار آب طبقه اول را در طبقه آخر داشته باشید
متن مقاله
بخش نظرات

پمپ طبقاتی لئو، پمپی قدرتمند که آب را با فشار به‌تمامی طبقات ساختمان می‌رساند. به‌طورکلی از پمپ طبقاتی لئو برای مجتمع‌ها و یا ساختمان‌های با طبقات بالا استفاده می‌شود تا تمامی طبقات فشار آب عالی و پرقدرت را تجربه کنند و از مصرف آب لذت ببرند، ما در مقاله پمپ طبقاتی لئو به این پمپ بسیار کارآمد و پرقدرت می‌پردازیم و به نکات مهمی همچون کاربرد پمپ، فواید استفاده از این پمپ، نکات مهم استفاده از پمپ لئو و دیگر موارد بسیار مهم در مورد این پمپ کارآمد می‌پردازیم پس تا انتهای این مقاله بسیار کاربردی همراه ما باشید تا به بیشترین اطلاعات در مورد این پمپ قدرتمند را به دست اورید.
با مهام پالایش با آدرس (www.mahampalayesh.com)  قدیمی‌ترین تیم و نمایندگی رسمی فروش پمپ طبقاتی لئو همراه باشید.

images_1712510548_6612d65444be7.png

پمپ طبقاتی لئو چیست؟

images_1712510556_6612d65cbc4e0.png

قبل از اینکه سراغ اصل مطلب و همین‌طور نکات مهم پمپ طبقاتی لئو برویم بهتر است ابتدا به‌طورکلی با این پمپ آشنا شویم.
پمپ لئو از جمله پمپ‌های تولید شده با فناوری نوین با عملکردی فوق‌العاده نسبت به پمپ‌های نسل قبل خود و پمپ‌های سنتی است. اگر بخواهیم به‌صورت علمی به این پمپ فوق‌العاده نگاه کنیم این پمپ به پمپ سانتریفیوژ مغناطیسی هم معروف است؛ زیرا بدون استفاده از سیل مکانیکی مایعات بخصوص آب را به حرکت در می‌آورد.
این پمپ‌ها در ساختمان‌ها، مجتمع‌ها و مناطق مسکونی و حتی در کشاورزی هم استفاده می‌شوند.

مزایای استفاده از پمپ طبقاتی لئو

پمپ طبقاتی لئو همواره به‌خاطر کارایی و قدرت در پمپاژ آب به‌تمامی طبقات ساختمان و مجتمع معروف است و در سال‌های اخیر به دلیل افت فشار آب در شهرهای بزرگ و کوچک به دلیل کم‌آبی از جمله تهران، اصفهان، مشهد و تبریز بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته که ما در این قسمت از مقاله قصد داریم به مزایای این پمپ فوق‌العاده بپردازیم.

کارایی بسیار بالا
یکی از مزایای استفاده از پمپ لئو کارایی و طول عمر بالای آن است؛ زیرا این پمپ در قطعات متحرک خود اصطلاحی ایجاد نمی‌کند و به همین دلیل باعث صرفه‌جویی بالا در انرژی و همین‌طور کاهش هزینه‌های عملیاتی پمپاژ می‌شود.

صرفه‌جویی بسیار بالا
همان‌طور که در قسمت بالایی به این موضوع اشاره شد پمپ طبقاتی لئو به دلیل اینکه کمترین میزان استهلاک را بین قطعات خود دارد باعث صرفه‌جویی بالا در انرژی شده و هزینه‌های انرژی شما را به‌شدت کاهش می‌دهد.

دیگر مزایای این پمپ قدرتمند

به دلیل اینکه از این پمپ از سیل مکانیکی یا همان مکانیکال سیل، استفاده نمی‌کند دچار هیچ‌گونه نشتی نمی‌شود و این امر آن را برای استفاده در مکان‌های حساس پر رنگ می‌کند.

بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مزایای استفاده از پمپ طبقاتی که به آن اشاره‌ای داشتیم این است که این پمپ قدرت پمپ بسیار بالایی دارد و به‌راحتی می‌توان به‌تمامی طبقات ساختمان آب را پمپاژ کند البته این پمپ فقط در ساختمان‌ها و مجتمع‌ها مورداستفاده قرار نمی‌گیرد؛ بلکه در مزارع هم مورداستفاده قرار می‌گیرد آن هم به دلیل بالا قدرت پمپ آب این محصول فوق‌العاده.

این موارد تعداد اندکی از مزایای این پمپ فوق‌العاده بودند که می‌توان به آنها اشاره کرد البته این پمپ قدرتمند مزایای بسیار بالایی دارد که برای فهمیدن آنها باید از این پمپ استفاده تا متوجه آنها شد.

کاربردهای بسیار جالب از پمپ طبقاتی لئو

images_1712510568_6612d6682466a.png

پمپ طبقاتی لئو به دلیل اینکه از مزایای متعدد و جالبی برخوردار است از کاربردهای بسیار جالبی بهره‌مند است که این کاربردها به سه دسته صنعت، آبرسانی و محیط‌زیست تقسیم می‌شود.

دسته اول از کاربردهای پمپ لئو: صنعت

پمپ‌های لئو به دلیل مزایای منحصربه‌فرد خود در صنعت هم مورداستفاده قرار می‌گیرند و سختی بسیاری از کارها را از دوش انسان برداشته‌اند.

سیستم‌های شستشو: این پمپ‌ها به دلیل قدرت پمپاژ عالی برای شستشوی لوازم، سطوح و تجهیزات مختلف در صنایع مورداستفاده قرار می‌گیرند.

تغذیه آب ورودی دیگ‌های بخار: پمپ‌های طبقاتی لئو همچنین به دلیل مزایای فوق‌العاده خود در تغذیه آب ورودی دیگ‌های بخار و یا قول مهندسین و صنعت گران بویلرها در صنایع مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند.

سیستم‌های تصفیه آب: پمپ لئو فقط آب را پمپاژ نمی‌کند؛ بلکه در صنایع تصفیه آب، هم آب و هم مواد شیمیایی برای تصفیه آب را منتقل می‌کند.

دسته دوم کاربردهای پمپ طبقاتی: آبرسانی

آبرسانی به طبقات بالا و برج‌های مرتفع: پمپ طبقاتی لئو به دلیل فشار فوق‌العاده پمپاژ، کاربرد و کیفیت بالا بهترین گزینه برای استفاده در این مکان‌ها هستند.

آبرسانی به سیستم آبیاری با استفاده از پمپ لئو: همان‌طور که اشاره شد از این محصول در آبیاری، باغبانی و همین‌طور کشاورزی استفاده می‌شوند.

بیشتر کردن فشار آب در خطوط لوله آب: از این پمپ‌ها همچنین در بیشتر کردن فشار آب لوله انتقال آب و فاضلاب استفاده می‌شوند.

دسته سوم کاربردهای پمپ لئو: محیط‌زیست

سیستم‌های اسمز وارونه: پمپ‌های طبقاتی لئو برای افزایش فشار در فرایند اسمز معکوس نیز بکار می‌روند.

سیستم‌های تصفیه فاضلاب: همان‌طور که اشاره شد، از این پمپ برای انتقال فاضلاب به سیستم‌های تصفیه آن هم مورد‌استفاده قرار می‌گیرند.

تمامی موارد نام‌برده درواقع کاربردها و استفاده از این پمپ قدرتمند بودند البته این پمپ کاربردهای دیگری هم دارد همانند: پر کردن آب استخرها، آتش‌نشانی‌ها برای مهار آتش و تأسیسات سرمایشی گرمایشی هم کاربرد فوق‌العاده‌ای دارند.

معایب استفاده از پمپ طبقاتی لئو

همان‌طور که مشاهده کردید پمپ لئو دارای مزایا و کاربردهای مختلفی است که آنها پرداختیم؛ اما نکته مهم چه در مورد پمپ طبقاتی لئو و چه در مورد دیگر وسیله و محصولات این است که هر کالایی دارای معایبی است که در این بخش از مقاله به این معایب می‌پردازیم تا شما با اطلاعات کاملی در مورد این محصول فوق‌العاده داشته باشید.

قیمت بالا: اولین معایبی که می‌توان به آن توجه کرد این است که این مدل پمپ‌ها دارای قیمت بالایی هستند که دلیل آن هم کیفیت ساخت و مواد مورداستفاده در پمپ است.

نیازمند به سیستم برق قوی و باکیفیت: این پمپ به دلیل پمپاژ با قدرتمند نیازمند به سیستم برق درست و قوی است.

فضای موردنیاز بالا: این مدل‌ها برخلاف نسل‌های قبلی خود که کمترین جای ممکن را اشغال می‌کردند این مدل به دلیل شکلی که دارد جای زیادی را اشغال می‌کند.

مشکلات مربوط به دما: این پمپ‌ها درواقع محدودیت دمایی خاصی دارند و ممکن است در دمای بسیار بالا و یا دمای بسیار پایین دچار مشکل شده و به‌درستی کار نکنند.

این نکته را به یاد داشته باشید که پمپ‌های لئو مزایای بسیار متعددی دارد که این معایب را کاملاً توجیه می‌کند.

3 نکته بسیار مهم در مورد پمپ طبقاتی لئو

خرید و استفاده از این پمپ فوق‌العاده نکات بسیار مهمی دارد که باید با تمام دقت به هر کدام از این نکات دقت کرد و از این نکات استفاده کرد.

  1. نکته مرحله اول، نسب و راه‌اندازی پمپ: این پمپ باید توسط افراد متخصص در این زمینه نصب و راه‌اندازی شود؛ زیرا ممکن است دچار آسیب شود و همین‌طور پیشنهاد می‌شود که قبل از نصب و راه‌اندازی حتماً دفترچه راهنمای محصول را بادقت بخوانید.
  2. نکته مرحله دوم، تعمیرات و نگهداری: این پمپ‌ها برای اینکه عملکردی صحیح و عالی داشته باشند باید به طور معمول هر 6 ماه یکبار توسط متخصص سرویس دوره ای شوند تا سلامت و عمر ان افزایش پیدا کند.
  3. نکته مرحله سوم، نکات ایمنی پمپ: در هنگام خرابی ابتدا پمپ را خاموش کرده سپس پمپ را از برق بکشید و به‌هیچ‌عنوان خودسر دست به تعمیرات پمپ نزنید؛ زیرا ممکن است پمپ به طور کامل خراب و غیرقابل‌تعمیر شود.

این 3 مورد بطور کلی مهم ترین نکات در مورد پمپ طبقاتی لئو بودند که به شما عزیزان پیشنهاد میشود حتما این نکات را دنبال کنید تا از خرابی خای احتمالی جلوگیری شود.

چگونه عمر پمپ طبقاتی لئو را افزایش دهیم؟

انتخاب پمپ لئو مناسب با موقعیت مورداستفاده:
اولین مرحله افزایش طول عمر پمپ این است که ابتدا پمپ مناسب را با تناسب به موقعیت و محلی که می‌خواهیم استفاده کنیم انتخاب کنیم. پیشنهاد ما برای این مرحله گرفتن راهنمایی از مشاوران و متخصصان این زمینه است.

سرویس کردن دوره‌ای پمپ:
همان‌طور که اشاره شد پیشنهاد می‌شود هر 6 ماه یکبار پمپ خود را توسط متخصص و کارشناس پمپ سرویس دوره ای کرده تا از فرسوده شدن و خرابی های احتمالی پمپتان جلوگیری شود.

در خواست تعمیرات از متخصص حرفه‌ای برای تعمیر پمپ:
این پمپ به دلیل شکل ظاهری و قطعات گرانی که در آن استفاده شده و در صورت خرابی نیازمند تعمیر توسط متخصص پمپ می‌باشد پس از سپردن پمپ به افرادی که علم تعمیرات پمپ را ندارند به‌شدت خودداری کنید.

خلاصه و ختم کلام در مقاله پمپ طبقاتی لئو…

ما در این مقاله به‌طورکلی پمپ طبقاتی لئو را توضیح دادیم. پمپی قدرتمند که با داشتن آن دیگر نگرانی برای کاهش فشار آب نخواهید داشت. هدف اصلی ما از ارائه این مقاله به شما عزیزان این بود که شما بیشتر با این پمپ که با به‌روزترین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است آشنا شوید.
ما در این مقاله به مزایای این پمپ فوق‌العاده، کاربردهای آن، معایب، سه نکته مهم و همین‌طور بالابردن طول عمر و کارایی این پمپ فوق‌العاده پرداختیم تا شما با دردست‌داشتن این اطلاعات مهم و ارزشمند اقدام به خرید پمپ طبقاتی لئو کنید.
شما عزیزان می‌توانید برای خرید پمپ طبقاتی لئو همین حالا وارد سایت مهام پالایش شوید تا پمپ موردنظر خود را به همراه مشاوره رایگان از تیم مهام پالایش خریداری کنید.
مهام پالایش، تضمین سلامت خانواده.

برچسب ها :
ارسال نظر
1 . دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط گیلند نمایش خواهد داده شد.
2 . پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
3 . پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

مقالات مرتبط

09117087013
INFO@GILAND.IR