آستارا
طوالش
رضوانشهر
ماسال
بندر انزلی
صعومه سرا
فومن
رشت
شفت
رودبار
سیاهکل
لاهیجان
اشرفیه
املش
رودسر
لنگرود
09027087013

PHONE NUMBER

بامن چیست؟

  • تاریخ انتشار : 30 اکتبر 21
  • تعداد بازدید : 480
  • نظرات : بدون دیدگاه
  • دسته بندی : اخبار روزاقتصادی
  • نویسنده : حسین احمدپور
  • منبع : گیلند

بامَن تنها یک باشگاه مشتریان نیست؛ بلکه تجربه‌ای از یک سبک زندگی جدید است! باشگاه بامَن نسل جدید باشگاه مشتریان در ایران است که با خدماتی ارزشمند، رفاهِ بیشتر را به شما هدیه می‌دهد. اگر عضو باشگاه بامَن باشید، با انجام خریدهای روزمره‌ خود از طریق بامَن (حضوری و آنلاین) می‌توانید به دو روش «تخفیف در لحظه» و «دریافت امتیاز» در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. از مزایای بامَن می‌توان به افزایش قدرت خرید، صرفه‌جویی ماهانه، دریافت تخفیف‌های شگفت‌انگیز، تنوع در خدمات و فروشگاه‌ها، تبدیل امتیاز به پول نقد و شرکت در قرعه‌کشی‌های جذاب هفتگی اشاره کرد.

 

ورود به اپلیکیشن بامَن

بامن

بامن

 

بامن چگونه تخفیف بگیرید؟

کافی‌ست کارت بانکی‌ خود را در اپلیکیشن بامَن ثبت کنید؛ پس از آن در هر خرید خود می‌توانید به دو روش تخفیف بگیرید؛ روش اول به‌این صورت است که پس از انجام فرآیند خرید و در لحظه‌ی انجام تراکنش، می‌توانید از تخفیف اختصاصی فروشگاه (۳ تا ۵۰٪) بهره‌مند شده و مبلغ کمتری از فاکتور خرید خود بپردازید. روش دوم «دریافت امتیاز» در هر خرید است؛ امتیاز ارزشمندی به‌نام مَنِکس که قابلیت تبدیل به پول نقد، دریافت اعتبار رایگان کسب‌وکارها، شرکت در قرعه‌کشی و … را داراست. برای دریافت تخفیف و امتیاز می‌بایست از دستگاه پوز «پرداخت الکترونیک سامان» کارت بکشید. برای مشاهده‌ی لیست فروشگاه‌های تخفیفی و امتیازی می‌توانید از این لینک وارد شوید.

ورود به بامن

بامن چیست

بامن چیست

بامن در چه شهرهایی فعال است؟

در حال حاضر باشگاه بامَن در ۲۱۱ شهر در ایران فعال است. بسیاری از کسب‌وکارها در سراسر کشور در این لیست وجود دارند؛ از جمله شهرهای تهران، کرج، رشت، کیش، تبریز، شیراز، اصفهان، مشهد و بسیاری از شهرهای بزرگ و کوچک دیگر در باشگاه بامَن فعال هستند. برای لیست شهرها و مشاهده کسب‌وکارها می‌توانید به اپلیکیشن بامَن مراجعه نمایید.

 

بامن از چه کسب‌وکارهایی می‌توانید خرید کنید؟

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم کسب‌وکارهای فعال در بامَن به دو دسته‌ی تخفیفی و امتیازی تقسیم می‌شوند. در منوی خرید حضوری اپلیکشن بامَن می‌توانید با فیلتر تخفیفی و امتیازی این فروشگاه‌ها را تفکیک کرده و فروشگاه مورد نظر خود را پیدا کنید. در قسمت دسته‌بندی نیز می‌توانید فروشگاه‌ها را بر اساس اصناف جستجو کنید. در حال حاضر اصناف بسیاری در اپلیکیشن بامَن فعال هستند؛ فروشگاه‌های زنجیره‌ای، خرید روزمره، پروتئینی، مد و پوشاک، لوازم خانگی، پزشکی و سلامت، ورزش و سرگرمی، کافه و رستوران، کالای دیجیتال، نانوایی و قنادی، خدمات خودرو، خیاطی و منسوجات، آرایشی پیرایشی، گردش و سفر، آموزش، خشک‌شویی و … از دسته‌بندی‌های موجود در بامَن هستند. از دیگر کسب‌وکارهای فعال در بامَن می‌توان به کسب‌وکارهای معتبر آنلاین اشاره کرد. کسب‌وکارهایی مانند دیجی‌کالا، تپسی، فیلیمو، نماوا، فلایتیو، اتاقک، روبان، تیمچه، طاقچه، بنتو، هلسا و … که با خرید از آن‌ها می‌توانید امتیاز مَنِکس به‌دست آورید و سپس امتیازات جمع‌آوری‌ شده از هر دو خرید حضور و آنلاین را مجدداً در اپلیکیشن بامَن خرج کنید.

 

بامن چه اهدافی در آینده دارد؟

اصلی‌ترین چشم‌انداز باشگاه بامَن، تبدیل شدن به بزرگ‌ترین باشگاه مشتریان در کشور است تا جایی که انتخاب نخست افراد برای استفاده از خدمات باشگاهی و وفاداری، باشگاه بامَن باشد. در حال حاضر بیش از ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ایرانی عضو در سراسر کشور عضو باشگاه بامَن هستند. همچنین بیش از ۵۰۰۰ کسب‌وکار آنلاین و آفلاین در اپلیکیشن بامَن فعال و آماده‌ی خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند. به‌زودی تعداد این کسب‌وکارها و شهرهای فعال بیشتر خواهند شد تا بتوانیم خدماتی همه‌جانبه و کارآمد را در راستای زندگی به‌صرفه و بهینه‌سازی سبد خرید به اعضای باشگاه ارائه دهیم.

توضیحات بیشتر

معرفی شرکت خلاق راستین وب و خدمات آن

  • تاریخ انتشار : 30 اکتبر 21
  • تعداد بازدید : 338
  • نظرات : یک دیدگاه
  • دسته بندی : اقتصادیترین ها
  • نویسنده : حسین احمدپور
  • منبع : گیلند

با توجه به رشد چشمگیر تکنولوژی و استفاده روزافزون مردم از بستر اینترنت، ورود کسب و کارها به این فضا از اهمیت بالایی برخوردار شده است. امروزه بسیاری از مردم نیازهای خود را از طریق فضای مجازی برطرف می‌کنند، بنابراین اگر شما مشغول فعالیت در حوزه خاصی هستید می‌توانید با طراحی سایت به کسب و کار خود اعتبار بخشیده و با توسعه آن، از رقبایتان پیشی بگیرید.

با در نظر گرفتن تخصص هر فرد در حوزه کاری خود، به دور از انتظار نیست که کارفرما نتواند یک شرکت طراحی سایت موفق را از یک شرکت یا فرد نامناسب تشخیص دهد؛ با ما همراه باشید تا با یک مجموعه متخصص همراه کارشناسان و با تجربه در این زمینه آشنا شوید.

 

چرا طراحی سایت خود را به یک شرکت بسپاریم؟

طراحی سایت

طراحی سایت

  • امکان بررسی نمونه کارهای طراحی شده توسط شرکت طراح؛ قرار دادن پروژه ها به عنوان ملاک اصلی، جهت تایید تخصص کارشناسان
  • ارائه خدمات پشتیبانی بعد از اتمام مراحل طراحی توسط شرکت ها (بسیاری از طراحان شخصی مدیریت سایت را بعد از پایان کار برعهده نمی‌گیرند)
  • امکان مراجعه حضوری به شرکت و بررسی شرایط کاری آن ها
  • بالا بودن دانش طراحان و متخصصان شرکت طراح به دلایل مختلف مثلا کار تیمی
  • و…

 

عوامل تاثیرگذار در انتخاب شرکت مناسب برای طراحی سایت تخصصی

  • تعیین صحیح نوع وب سایت با توجه به نیاز مشتری
  • جلب رضایت مشتریان قبلی
  • در نظر گرفتن هزینه ای معقولانه
  • سابقه کار
  • نمونه کارهای طراحی شده
  • مدت زمان مورد نیاز برای انجام مراحل طراحی
  • بالا بودن کیفیت کار
  • پاسخگویی به سوالات
  • امکان ارائه پیشنهادات
  • استفاده از دانش روز
  • تجربه بالا
  • و…

 

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

بسیاری از افراد با در نظر داشتن مجموعه ای از فاکتورهای مهم یک سایت خوب، شروع به جستجو در اینترنت، جهت تعیین بهترین شرکت طراحی وب سایت می‌کنند. شرکت راستین وب با استفاده از بروزترین تکنولوژی های دنیا شروع به پیاده سازی بستری مناسب در اینترنت کرده و با در نظر گرفتن نکات مهم طراحی، وب سایت بی نظیری را برای شما راه اندازی خواهد کرد.

 

خدمات شرکت راستین وب

  • طراحی سایت به صورت بهینه

هنگامی که شما برای کسب و کار خود وب سایتی را راه اندازی می‌کنید، باید کاری کنید تا موتورهای جستجو سایت شما را دیده و برای آن ارزش قائل شود. سئو یا بهینه سازی مجموعه ای از استانداردها است که با رعایت آن می‌توانید اعتبار خود را در موتورهای جستجوگر بالا ببرید.

لینک سازی های مفید، کار روی کلمات کلیدی، طراحی ریسپانسیو، تولید محتوای سئو شده و… از مواردی است که در بهینه سازی سایت تاثیر ویژه ای می‌گذارد.

یک فروشنده برنج را تصور کنید که از طریق طراحی سایت در گیلان توسط  شرکت راستین وب شروع به گسترش کسب و کارش در بستر اینترنت کرده است؛ او می‌تواند با کار روی کلمات کلیدی مثل “برنج درجه یک گیلان”، “خرید برنج در گیلان”، “فروشگاه اینترنتی برنج” و… اقدامات لازم را به عمل آورد تا در زمان جستجوی کاربر، وب سایت او در صدر نتایج گوگل، نمایش داده شود. هر چه تعداد بازدید کنندگان سایت افزایش پیدا کند، احتمال افزایش میزان فروش نیز بالاتر خواهد رفت. بنابراین با در نظر گرفتن هدف و بازار مخاطبانتان وب سایتی سئو شده طراحی کنید تا در موتورهای جستجو اعتبار بالایی داشته باشید.

 

  • طراحی بصری وب سایت ها
طراحی وبسایت

طراحی وبسایت

هنگامی که شما با هدف خرید لباس به یک پاساژ بزرگ مراجعه می‌کنید شروع به بررسی ویترین مغازه های آن خواهید کرد؛ در صورتی که پوشاک و دکوراسیون موجود در آن نظر شما را جلب کند، به داخل مغازه می‌روید، در غیر این صورت به تماشای ویترین بعدی خواهید رفت. ظاهر وب سایت ها نیز همانند ویترین کسب و کار شما عمل می‌کنند؛ شما باید وب سایتی را ایجاد کنید که از لحاظ ظاهری جذاب و کاربر پسند باشد تا بتوانید مخاطبی که به سایت شما وارد شده را تبدیل به مشتری کنید؛ طراحان و متخصصان شرکت راستین وب با بهره گیری از دانش گرافیکی، وب سایتی زیبایی را برای شما طراحی خواهند کرد.

 

  • سرعت بارگذاری بالای وب سایت ها

بالا بودن سرعت بارگذاری اطلاعات از دیگر موارد مهم در ایجاد وب سایت محسوب می‌شود. تحقیقات به عمل آمده نشان می‌دهد بسیاری از افراد 3 الی 5 ثانیه منتظر بارگذاری محتویات می‌مانند، درغیر این صورت به سراغ سایت دیگری خواهند رفت. استفاده از کد های بهنیه، حذف یا نصب افزونه ها، حذف  موارد غیر ضروری، استفاده از تصاویر کم حجم و… از مواردی هستند که در زمان بارگذاری، تاثیر مستقیم دارند.

 

  • پشتیبانی از وب سایت

مدیریت و پشتیبانی بعد از اتمام مراحل طراحی سایت یکی از نیازهای مهم کسب و کارهای فضای مجازی محسوب می‌شود؛ زیرا شما باید به طور مداوم وب سایت خود را بروزرسانی کنید. وارد کردن اطلاعات جدید، بروزرسانی افزونه ها، تهیه بک آپ و اصلاح ایرادات موجود از مواردی است که باید توسط کارشناسان با تجربه انجام شود، بنابراین پشتیبانی سایت خود را به یک شرکت معتبر بسپارید تا وب سایت شما روز به روز توسعه پیدا کند.

به عنوان مثال بعد از طراحی سایت املاک توسط شرکت راستین وب، کارشناسان مطابق با نیاز کارفرما شروع به تولید مقالات بهینه در زمینه های مرتبط با بنگاه مسکن خواهند کرد، در بازه های زمانی مشخص نسخه های پشتیبان تهیه می‌کنند تا در صورت بروز اتفاقات نا به‌ هنگام، اطلاعات مهم از بین نرود، آدرس و تصاویر ویلاهای جدید را در سایت بارگذاری می‌کنند و…

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

ویژگی های یک سایت حرفه ای

  • امکان استفاده از تصاویر و ویدئو های متعدد
  • قرار دادن اطلاعات و آدرس کسب و کار
  • قابلیت برقراری ارتباط با مشتری
  • قرار دادن پروژه ها و نمونه کارها
  • امکان بررسی نظرات و پیشنهادات
  • قرار دادن محصولات همراه با تصاویر، توضیحات، دسته بندی، برچسب ها، ویژگی ها، قیمت و…
  • قابلیت جستجو در سایت
  • ارائه انواع گزاراشات
  • تعریف پنل با دسترسی های متفاوت
  • و…
توضیحات بیشتر

استفاده از رنگ ها برای طراحی یک دکوراسیون داخلی زیبا

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

استفاده از رنگ ها برای طراحی یک دکوراسیون داخلی زیبا

بازی  رنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی  بسیار مهم و حساس است و این کار توسط شرکت های طراحی داخلی بزرگ با کادری مجرب انجام می شود.

استفاده از رنگ بنفش در تناژهای مختلف و در تر کیب با رنگ های مختلف می تواند جلوه ی ویژه ای به طراحی دکوراسیون داخلی هدیه کند،رنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی بیان کننده ی حس و حال و القا کننده روحیات مختلف هستند ، بنفش  تیره یا همان بادمجانی ، بنفش روشن یا همان یاسی یک رنگ آرامبخش برای طراحی دکوراسیون داخلی می باشند و حس روحی و آرامش خاصی را در نظر مخاطب به نمایش خواهد گذاشت .

هنگام به کارگیری رنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده از رنگ بنفش برای طراحی اتاق خواب از  حالت بی روحی اتاق خواب کاسته  و سبب می شود آرامش بیشتری به فرد منتقل شود و روحیه بهتری بدست بیاورد.

در استفاده از رنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی ، استفاده از رنگ نارنجی و طیف های مختلف آن بیان کننده هیجان و اشتیاق فراوان  می باشد ، به همین دلیل به کارگیری این رنگ برای اتاق نشیمن و اتاق خواب مناسب به نظر نمی رسد ،رنگ نارنجی سبب می شود که انرژی درونی بدن آزاد شود و  انتقال هیجان زیادی را به همراه خواهد داشت، به همین دلیل سبب می شود که حال روحی افراد بهتر شده و از یکنواختی در بیاید.

طراحی دکوراسیون منزل مسکونی ایرانی

هر فرد بنا بر اینکه در چه منطقه و یا چه کشوری قرار گرفته باشد می تواند از المان های خاصی برای دکوراسیون و طراحی داخلی منزل خود استفاده نماید. هماهنگی بین اجزا و متناسب نمودن این هماهنگی با رنگ و نور محیط فضایی خاص و منحصر به فرد برای ساکنان هر سازه ایجاد می کند که باعث آرامش و دلگرمی برای آنان می شود.

دکوراسیون داخلی منزل کوچک ایرانی با توجه به تمایلات افراد در این کشور می تواند برگرفته از المان هایی خاص مانند سنت ها، آداب و سنن اقوام مختلف باشد. استفاده از تجهیزات و لوازم با داشتن تناسبات فرهنگی در هر منزل به دکوراسیون داخلی منزل کمک زیادی می کند. فراموش نکنید که استفاده از هر گونه از تجهیزات و مبلمان باید حتما متناسب با رنگ و نور محیط بوده تا از ازدحام و آشوب در محیط به طور کامل جلوگیری به عمل آید.

به کار گیری  رنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی می تواند با استفاده از رنگ های خنثی باشد، رنگ هایی مانند سیاه و سفید اگر چه رنگ های خنشی می باشند ولی می توانند عمق ویژه ای به فضای مورد استفاده ببخشند ، هم چنین می توان رنگ های خنثی را با تر کیب دیگر رنگ ها برای هر چه بیشتر جلوه گر ساختن محیط استفاده کرد ،مثلا به کار گیری رنگ سفید در کنار رنگ های آبی و سبز می تواند فضا را در نظر مخاطب زیباتر جلوه گر سازد.

یکی دیگر از رنگ هایی که در ترکیب رنگ ها برای طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد،رنگ زرشکی می باشد ، طیف های مختلف رنگ زرشکی می تواند خاصیت محرک و تحریک کنندگی داشته باشد ، هم چنین به دلیل تحریک  هیجانات درونی می توان رنگ زرشکی را با رنگ سفید به کار ببریم تا فضای مورد نظر باعث از بین رفتن آرامش درونی مخاطب نشود.

در کاربرد رنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی از نظر شرکت طراحی مهران طاهری رنگ سرخابی نمایش دهنده ی آرامش و رفع خستگی باشد ، هم چنین به کار گیری رنگ صورتی در تناژهای متفاوت  به دلیل دارا بودن حالت باز دارندگی ، برای محیط هایی مانند محیطی که فرد دردرمان های رژیمی می با شد مناسب می باشد ،به کار گیری رنگ سفید  برای سقف اتاق سبب می شود که سقف بلند تر از حد معمول جلوه کند ، هم چنین رنگ های روشن نیز دارای این خا صیت می باشند ، ولی به کار گیری رنگ های تیره مانند قهوه ای و مشکی  سبب می شود که سقف اتاق کوتاه تر از حد معمول به نظر برسد ، در رابطه با ترکیب رنگ مورد نظر برای سقف اتاق قانون خاصی وجود ندارد و می توان از ترکیب رنگ متناسب با سلیقه شخصی افراد استفاده کرد.

امروزه طراحی دکوراسیون داخلی در گروه معماری مهران طاهری به صورت گذشته به صورت ساده و یکنواخت نمی باشد و سعی می شود که بیشتر از رنگ های متفاوت با تناژ های رنگی مختلف برای طراحی دکوراسیون داخلی استفاده شود،رنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی نشان دهنده ی روحیات درونی و افکار افراد می باشد،بدون وجود رنگ ها و استفاده از آنها زیبایی محیط اطراف از بین خواهد رفت و جان اطراف ما به جهانی مرده و کدر تبدیل خواهد شد که تاثیر منفی در روحیه افراد خواهد داشت.

توضیحات بیشتر

راهنمای جامع خرید المنت

گروه صنعتی کوپل

تلفن : 02188846301

آدرس: خیابان طالقانی ، خیابان موسوی ، پلاک 90  ،واحد 1 (لطفا بدون هماهنگی قبلی مراجعه نکنید)

info@coopl.ir

المنت چیست؟

المنت (هیتر) رشته سیمی نسبتا نازک و نیمه‌رسانا است که به دور یک هستۀ سرامیکی پیچیده شده است. این ساختار یعنی سیم المنت و هستۀ سرامیکی آن توانایی تحمل دماهای بسیار بالا را دارد. بنابراین هنگامی که جریان برق از سیم المنت می‌گذرد، این ابزار به دلیل مقاومت الکتریکی بالای خود شروع به ایجاد گرما و حرارت می‌کند.

انواع مختلف المنت:

المنت‌های حرارتی انواع مختلفی دارند و هر مدل ویژگی‌ها و ساختار متفاوتی دارد. انواع المنت به طور کلی شامل موارد زیر است:

·       میله‌ای:

یکی از پرکاربردترین المنت‌های حرارتی، المنت میله‌ای است. شما می‌توانید این نوع المنت را در ابعاد و اندازه‌های مختلف سفارش دهید. جنس المنت میله‌ای با توجه به کارکرد آن متفاوت بوده و ممکن است از مس یا تیتانیوم ساخته شود.

·       سرامیکی:

علت نامگذاری این نوع المنت، استفاده از عایق الکتریکی سرامیکی است. شکل و فرم کلی این هیتر معمولا به صورت حلقه‌ای است و در ابعاد مختلف قابل تهیه است. از المنت سرامیکی در صنایع غذایی و تولید پلاستیک بسیار استفاده می‌شود.

·       حلقه‌ای:

المنت‌های حلقه‌ای که به المنت کمربندی یا تسمه‌ای نیز معروف‌اند برای انتقال گرما و حرارت در صنایع مختلف مانند ذوب و تزریق آلومینیم کاربرد دارند.

·       شیشه‌ای:

هیترهای شیشه‌ای از گاز هالوژن پر شده‌اند و افزایش دما تا بیش از 2600 درجۀ سانتی گراد را امکان‌پذیر می‌کنند. این نوع المنت در آزمایشگاه‌ها و صنایع مختلف بسیار کاربردی است.

المنت چیست

المنت چیست

·       ضداسید:

همانطور که از نام المنت ضداسید مشخص است، این هیتر حرارتی دارای خاصیت ضداسیدی است. غلاف و روکش این المنت در برابر خوردگی و تاثیر مواد اسیدی بسیار مقاوم بوده و بیشترین کاربرد آن برای گرم کردن وان‌های آبکاری است.

·       فلنج‌دار:

گرمای این هیتر به طور مستقیم به سیال و محیط اطراف آن منتقل می‌شود بنابراین باید هنگام خرید المنت به نوع و ماهیت سیال توجه کنید. صنایع پتروشیمی و پلایشگاهی از جمله موارد کاربرد المنت فلنج‌دار هستند.

·       سیلیکون کاربید:

اگر قصد خرید المنت برای صنایع شیشه، سرامیک، الکترونیک یا کوره‌های حرارتی را دارید، المنت سیلیکون کاربید گزینۀ مناسبی است. این نوع المنت توانایی تولید گرما و افزایش دما تا بیش از 1650 درجۀ سانتی گراد را دارد.

سیلیکون رابر:

ساختار المنت‌های سیلیکون رابر از جنس فایبرگلاس تقویت‌شده است. با اینکه این نوع المنت نسبتا نازک و قابل انعطاف است اما در محیط‌های مرطوب و در مقابل شوک مکانیکی و لرزش مقاومت بسیار بالایی دارد.

·       فشنگی:

در این نوع المنت، قطر هیتر قابل تغییر است و امکان کنترل هیتر توسط ترموستات وجود دارد. از المنت فشنگی در صنایع غذایی، تجهیزات پزشکی، محیط‌های آزمایشگاهی و صنایع پلاستیکی بسیار استفاده می‌شود.

المنت

المنت

کاربردهای المنت در صنعت:

المنت‌های مختلف کاربردهای متنوعی در صنعت دارند. از جمله مهمترین کاربرد این ابزار صنعتی می‌توانیم به صنایع ذوب، صنعت پلاستیک، دستگاه‌های جوجه‌کشی، کوره‌ها، دستگاه‌های اکسترودر و انواع لوازم خانگی اشاره کنیم.

قیمت و نحوۀ خرید المنت:

قیمت المنت‌ها بسته به نوع، مدل، جنس و ابعادی که دارند متغیر است. شما با توجه به ویژگی هر المنت و مشخصات محیط موردنظرتان باید المنت متناسب را انتخاب کنید.

جهت استعلام قیمت و سفارش انواع المنت‌های حرارتی اینجا کلیک کنید: خرید المنت

توضیحات بیشتر

چرا ساندویچ پانل دیواری هر روز بیشتر و بیشتر محبوب می شود؟

  • تاریخ انتشار : 11 اکتبر 21
  • تعداد بازدید : 473
  • نظرات : بدون دیدگاه
  • دسته بندی : اخبار روزاقتصادیبورس
  • نویسنده : حسین احمدپور
  • منبع : گیلند

 

پنل

 

ساندویچ پانل دیواری نمادی از دستاوردهای صنعت ساختمان سازی مدرن است. سبک بودن و عایق بندی خوب این محصولات باعث شده تا محبوبیت بیشتری بین سرمایه گذاران داشته باشند. این پنل ها بادوام و بسیار سبک هستند. با استفاده از پانل های دیواری عایق شده بدون دردسر می توانید کار ساختمانی را در تمام طول سال ادامه دهید.

پانل های دیواری تولید شده توسط گروه صنعتی ایران پانل جذاب هستند، آنها در طرح های مختلف، انواع اشکال و رنگ ها وجود دارند و می توانید تا کمترین تعرفه آنها را برای اهداف ساختمانی خود خریداری کنید. این پانل ها نیازی به اصلاح داخلی و خارجی ندارند، به همین دلیل به شما کمک می کنند تا هزینه های اضافی را دور نگه دارید. ساندویچ پانل های دیواری دارای مزایای بی شماری است که مهمترین آن مقرون به صرفه بودن است.

ساندویچ پانل ها عمدتا برای سقف، روکش و دیوارپوش و همچنین گاهی برای تولید وسایل ابزاری استفاده می شوند. این پانل ها از مواد خاص مانند عایق حرارتی، عایق صوتی، عایق رطوبتی تشکیل شده اند. دو طرف آنها با دو ورق فلزی نازک معمولا ورق های گالوانیزه پوشانده شده است. همچنین، این مواد غیر سازه ای و پرده ای هستند.

بعد از خریداری و حمل آنها به محل پروژه، ساندویچ پانل دیواری معمولا روی یک چارچوب فولادی یا هر چارچوب دیگری که نیروهای سازه ای را تحمل می کند نصب می شوند

به این موضوع دقت کنید که ساندویچ پانل های دیواری از نظر وزن، مقاومت در برابر آتش و سطوح عایق صوتی متفاوت هستند. گاهی آنها از مواد EPS ساخته می شوند و گاهی نیز از PUR، PIR و پشم معدنی. به هر حال شما باید با عملکرد هر کدام از آنها آشنا باشید تا بتوانید مناسب ترین پانل را برای ساختمان خود تهیه کنید.

ساندویچ پانل های دیواری عایق شده می توانند روند ساخت را سریع تر کنند و این موضوع می تواند صرفه جویی خوبی برای سرمایه گذاران و کارفرمایان در مدت زمان کوتاه به وجود بیاورد. عوامل صرفه جویی در هزینه همیشه مهم هستند. یک ساختمان تولیدی یا انباری را تصور کنید که با کمک پارتیشن های آماده یا همان ساندویچ پانل آماده در مدت زمان کوتاهی ساخته می شوند و باعث می شوند بهره وری سرمایه گذاران سریعتر از زمان پیش بینی شده باشد.

علاوه بر این بسیاری از ساندویچ پانل های دیواری متحرک هستند و به راحتی می توان دوباره آن را جدا کرد و مجدداً به مکان دیگری انتقال داد. با توجه به وزن کمتر ساندویچ پانل دیواری، هزینه حمل و نقل آنها بسیار کمتر است.

 

آیا ساندویچ پانل دیواری باعث صرفه جویی در انرژی می شود؟

 

آیا می دانید که دیوارها و سقف های ناکارآمد می توانند بیش از ۲۵ درصد گرما را خارج کنند؟ بنابراین، این امر منجر به افزایش قبض های انرژی شما می شود و به همین دلیل باید ساندویچ پانل استفاده کنید. این پانل ها بسیار بادوام هستند، امکان نصب سریعتر را فراهم می کنند و هزینه های عملیاتی را کاهش می دهند.

این پانل های دیواری ضخامت های متفاوتی دارند و در مقایسه با دیوار های سنتی به نیروی کمتری برای نصب نیاز دارند. این پوشش های دیواری از نظر مصرف انرژی بسیار کارآمد هستند و می توانند تقریباً یک عمر بدون تعمیر و نگهداری طولانی مدت دوام بیاورند.

ساندویچ پانل دیواری عرضه شده در گروه صنعتی ایران پانل دارای لوازم جانبی مورد نیاز برای نصب کامل هستند، مانند همه اتصالات چفت و بست و مواد عایق بندی ساندویچ پانل. علاوه بر این شما در گروه صنعتی ایران پانل به انواع مختلفی از لوازم مهر و موم و واشرهای آب بندی دسترسی دارید.

ما در تولید ساندویچ پانل دیواری عایق شده در ایران پیشرو هستیم. اگر شما نیاز به سرمایه گذاری در سیستم سقف پانل دارید، با کارشناسان ما مشورت کنید و درخواست قیمت کنید.

پانل دیواری

فروش ساندویچ پانل دیواری با تضمین کیفیت و با قیمت ارزان؟

اگر علاقه مند هستید تا برای سازه خود از ساندویچ پانل دیواری با کیفیت استفاده کنید و به دنبال معتبرترین و ارزان ترین تولید کننده هستید، در جای مناسبی حضور دارید. گروه صنعتی ایران پانل یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز فروش ساندویچ پانل سقفی،  ساندویچ پانل سردخانه  و ساندویچ پانل فوری در کشور است.

شما می توانید کیفیت فوق العاده خوب ساندویچ پانل های تولید گروه صنعتی ایران پانل را از نزدیک بررسی کنید تا از آن مطمئن شوید. این شرکت تمامی پانل های تولیدی خود را مطابق با استانداردهای روز دنیا و با مواد بسیار خوب تولید می کند.

این مجموعه تمامی مجوزهای لازم برای تولید ساندویچ پانل دیواری با کیفیت را در اختیار دارد و از با تجربه ترین و قدیمی ترین شرکت های تولید کننده ایرانی به شمار می رود. مطمئن باشید از خرید خود پشیمان نخواهید شد و برای تمامی خرید های خود تخفیفات ویژه از گروه صنعتی ایران پانل دریافت خواهید کرد.

 

توضیحات بیشتر

گزارش وضعیت بازار آهن در هفته اول مهر 1400 از نگاه آسرون

  • تاریخ انتشار : 3 اکتبر 21
  • تعداد بازدید : 709
  • نظرات : بدون دیدگاه
  • دسته بندی : اخبار روزاقتصادیبورس
  • نویسنده : حسین احمدپور
  • منبع : گیلند

گزارش وضعیت بازار آهن در هفته اول مهر 1400 از نگاه آسرون

دلار مقاومت بازار را شکست

 

بنا به نقل از آسرون (فروشگاه آهن و فولاد asroon.ir): در هفته اول مهرماه 1400، پس از چند هفته متوالی، شاهد افزایش مجدد قیمت مقاطع فولادی بودیم. البته این افزایش قیمت فعلاً نگران‌کننده نیست و باید صبر کرد و دید که در آینده روند بازار چگونه خواهد شد. در این مقاله، پس از تحلیل بازار ارز، به بررسی عوامل مؤثر بر افزایش قیمت‌ها و تحلیل قیمت مقاطع فولادی مختلف، پرداخته شده است:

 

تحلیل بازار ارز در هفته اول مهرماه 1400

پس از چند هفته آرام، قیمت دلار در هفته اول مهر مجدداً افزایش قیمت بی‌سابقه‌ای را تجربه کرد و پس از تعطیلی روز دوشنبه، برای بار دوم در سال جاری، سری به بالای سقف قیمتی خود یعنی 28.000 تومان زد. قیمت دلار آزاد هفته گذشته را با قیمت 27.560 تومان آغاز کرد و در آخر هفته به 28.420 تومان رسید. قیمت دلار نیمایی نیز علی‌رغم ثبات نسبی در بیشتر روزهای هفته، در آخر هفته کمی افزایش داشت و به 23.340 تومان رسید.

 

 

کدام عوامل باعث شدند تا قیمت‌ها در هفته اول مهر افزایشی شوند؟

برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل متحد در هفته گذشته و حواشی جدید ایجاد شده پیرامون توافق هسته‌ای با ایران، منجر به ایجاد التهاب در بازار شد و مطابق معمول اولین اثر آن، افزایش قیمت دلار آزاد بود. این سناریوی تکراری، این بار هم مجدداً مطابق برنامه پیش رفت و به دنبال افزایش قیمت دلار آزاد، قیمت بسیاری از کالاها از جمله آهن و فولاد، مجدداً افزایش یافت.

در آخرین پرده، خریداران نیز علی‌رغم افزایش قیمت، برای خرید هجوم آوردند و مقاومت در سمت تقاضا، بار دیگر شکسته شد. البته یکی دیگر از عوامل شکسته شدن مقاومت تقاضا، نزدیک شدن قیمت مقاطع فولادی در بازار آزاد و بورس کالا به یکدیگر بود. از طرف دیگر، وعده‌های وزیر صمت در مورد کنترل و ایجاد تحول در بازار آهن و فولاد هنوز عملی نشده و بسیاری از فعالان با تجربه بازار آهن و فولاد، ترجیح دادند که خود دست به کار شوند.

در روز سه‌شنبه هفته گذشته، از بین 184.360 تن شمش فولادی عرضه‌شده در بورس کالا، 50.720 تن آن با قیمت نهایی 13.842 تومان به فروش رفت و در روز چهارشنبه هم از 112.938 تن میلگرد عرضه‌شده، 81.982 تن آن با قیمت نهایی 14.796 تومان مورد معامله قرار گرفت.

 

قیمت میلگرد در هفته اول مهر 1400 چقدر افزایش یافت؟

میلگرد آجدار از جمله مقاطعی بود که در هفته گذشته، قیمت دلار آزاد تأثیری چندانی روی آن نداشت و با وجود کمی افزایش، در محدوده قیمتی هفته آخر شهریور باقی ماند. به عنوان مثال، قیمت میلگرد اصفهان در هفته گذشته از 15.250 به 15.400 رسید و قیمت میلگرد بناب نیز از 14.950 تا 15.400 تومان بالا رفت. نمودارهای زیر، نوسانات قیمت میلگرد ذوب‌آهن اصفهان و ظفر بناب در هفته گذشته را نشان می‌دهند:

قیمت میلگرد 20 ظفر بناب در 3 تا 8 مهر 1400

نمودار 5: تغییرات قیمت میلگرد 20 ظفر بناب در 3 تا 8 مهر 1400

 

تحلیل قیمت تیرآهن در هفته اول مهرماه 1400

در هفته گذشته، افزایش قیمت دلار نیز تأثیر چندانی روی قیمت تیرآهن نداشت و قیمت تیرآهن در اوج خود، تنها 100 تومان با بیشینه خود در هفته آخر شهریور تفاوت داشت. به عنوان مثال، قیمت تیرآهن اصفهان در هفته گذشته از 15.400 تا 15.750 تومان افزایش یافت. نمودار زیر، نوسانات قیمت این مقطع فولادی را در هفته گذشته نشان می‌دهد:

تغییرات قیمت تیرآهن 16

تغییرات قیمت تیرآهن 16

نمودار 6: تغییرات قیمت تیرآهن 16 ذوب‌آهن در 3 تا 8 مهر 1400

 

 

قیمت قوطی پروفیل در هفته اول مهر 1400 چقدر نوسان داشت؟

قوطی پروفیل رکورددار افزایش قیمت در هفته اول مهرماه بود و قیمت آن با شیب تندی افزایش یافت. به عنوان مثال، قیمت قوطی پروفیل کیان پرشیا از 26.000 به 26.800 تومان رسید و قیمت قوطی پروفیل فولاد گستر حداد نیز از 24.900 تا 26.800 صعود کرد. این درحالی بود که قیمت ماده اولیه این مقطع فولادی یعنی ورق سیاه، در هفته گذشته کاهش محسوسی داشت. نمودار نوسانات قیمت این 2 مقطع فولادی را در ادامه می‌بینید:

 

تغییرات قیمت پروفیل

تغییرات قیمت پروفیل

نمودار 9: تغییرات قیمت پروفیل 2*40*40 کیان پرشیا در 3 تا 8 مهر 1400

 

 

در هفته آینده روند قیمت‌ها چگونه خواهد بود؟

خوشبختانه وضعیت معاملات در بورس کالا و قیمت‌های نهایی شمش و مقاطع طویل، نشان‌دهنده این است که در هفته پیش رو، قرار نیست قیمت‌ها چندان افزایش پیدا کنند. البته مسلم است که تا وقتی که التهاب ناشی از برجام در بازار برطرف نشود، شاهد افزایش قیمت‌ها خواهیم بود.

 

 

اگر قصد خرید یا سرمایه‌گذاری در بازار آهن و فولاد را دارید، باید بدانید که چه زمانی برای اقدام به خرید، مناسب است. مطالعه تحلیل ماهانه بازار آهن و فولاد آسرون به شما کمک می‌کند تا با دیدی باز اقدام به تصمیم‌گیری کنید.

 

 

قیمت مقاطع فولادی در هفته اول مهر چقدر نوسان داشت؟

نوسانات و افزایش قیمت دلار در هفته اول مهر، باعث شد که قیمت‌ها پس از چند هفته، مجدداً افزایشی شود. گزارش بازار آهن و فولاد در هفته اول مهرماه 1400، نشان‌دهنده افزایش قیمت مقاطعی مثل نبشی و قوطی پروفیل و کاهش قیمت مقاطعی مثل ورق سیاه است.

 

 

توضیحات بیشتر

با هتل های ارزان دبی آشنا شوید

  • تاریخ انتشار : 22 سپتامبر 21
  • تعداد بازدید : 654
  • نظرات : بدون دیدگاه
  • دسته بندی : دانستنی ها
  • نویسنده : حسین احمدپور
  • منبع : گیلند

این شهر با ظاهر مدرن، تفریحات لوکس و مراکز خرید متفاوت به خوبی توانسته گردشگران زیادی را به سوی خود بکشاند و جذابیت‌هایش باعث شده تا بسیاری آن را برای زندگی انتخاب کنند. بسیاری از سفرها از ایران به مقصد دبی از تهران انجام می‌شود و بلیط تهران دبی یکی از پرفروش‌ترین بلیط‌های پرواز به خارج از کشور به شمار می‌رود.

اما سفر به دبی به جز بلیط هواپیما به هتل و ویزا نیز نیاز دارد. ویزا که روند اداری خودش را دارد اما پیدا کردن هتل خوب در دبی که آنقدرها هم خرج روی دستتان نگذارد، مساله‌ای است که ذهن مسافران را به خود مشغول می‌کند. دغدغه‌ای که با معرفی هتل‌های ارزان اما باکیفیت دبی قصد رفع آن را داریم.

هتل پریمیر این دراگون مارت دبی | Premier Inn Dubai Dragon Mart

هتل سه ستاره پریمیر این دراگون مارت دبی یکی از انتخاب‌های اقتصادی اما به صرفه در میان هتل های دبی شمار می‌رود. از جمله مراکز مهمی که در نزدیکی این هتل قرار گرفته‌اند می‌توان به شهر بین‌المللی دبی و مرکز خرید دراگون مارت اشاره کرد. کسانی که تجربه اقامت در هتل پریمیر دبی را داشته‌اند آن را از نظر نظافت و نظم تحسین می‌کنند و به رفتار خوب پرسنل به عنوان نقطه قوت این هتل اشاره دارند. بیشتر افراد از هزینه‌ای که بابت اقامت در هتل پریمیر دبی پرداختند کاملا رضایت داشته‌اند.

هتل فرودگاهی ایبیس استایل دبی | ibis Styles Dubai Airport Hotel

هتل ایبیس استایل در مناطق مختلف دبی شعبه دارد و یکی از آن‌ها در نزدیکی ترمینال‌های فرودگاه دبی است. این هتل را می‌توان بهترین انتخاب برای کسانی دانست که دارای پرواز غیر مستقیم هستند و می‌خواهند مدت کمی در دبی استراحت کرده و با پرواز بعدی به سوی مقصد اصلیشان بروند. کارکنان خوش برخورد و آموزش‌دیده، نظافت و نظم بالا و نزدیکی به فرودگاه از مواردی هستند که به نظر مهمانان، جزو ویژگی‌های مثبت هتل فرودگاهی ایبیس استایل دبی به شمار می‌روند.

هتل راو ترید سنتر دبی | Rove Trade Centre

اگر به دنبال یک انتخاب عالی برای اقامتی اقتصادی در دبی هستید، راو ترید سنتر دبی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما خواهد بود. این هتل در فاصله نزدیکی از فرودگاه و در حد فاصل دبی جدید و قدیم قرار گرفته و دارای موقعیت جغرافیایی ممتازی است. این موقعیت جغرافیایی به شما امکان می‌دهد تا به راحتی به مراکز مهم دبی دسترسی داشته باشید و جاذبه‌های شگفت‌انگیز دبی را ببینید. به جز موقعیت جغرافیایی خوب، این هتل دبی دارای کارکنانی خوشرو و نظافتی عالی است که رضایت مهمانان را از هر نظر جلب می‌کند.

هتل د مانور بای جا دبی | The Manor Hotel by JA

هتل د مانور بای جا دبی هتل آپارتمان اقتصادی که در مسیر دبی-ابوظبی قرار دارد و به دلیل نزدیکی به محل برگزاری نمایشگاه اکسپو توانست مهمانان زیادی را به سوی خود بکشاند. این هتل دبی برای کسانی مناسب است که می‌خواهند در نزدیکی منطقه آزاد جبل علی اقامت و فرودگاه آل مکتوم اقامت داشته باشند. نظافت، نظم، کارکنان آموزش‌دیده، دکوراسیون جذاب و … همه و همه جزو مواردی هستند که باعث جلب رضایت مهمانان در هتل هتل د مانور بای جا شده‌اند.

هتل سیتی مکس بر دبی | Citymax Hotel Bur Dubai

هتل سیتی مکس بر دبی هتلی سه ستاره است که در منطقه بر دبی قرار دارد و به دلیل موقعیت جغرافیایی‌ خوبی که دارد، دسترسی آسانی به مناطق تجاری شهر برای مهمانان خود فراهم می‌کند. مرکز تجارت جهانی، مرکز خرید دبی، مرکز تجاری برجمان دبی و برج خلیفه از جمله مراکز مهم نزدیک به این هتل به شمار می‌روند و ساحل جمیرا و شارجه نیز به راحتی از هتل سیتی مکس قابل دسترسی هستند. نظافت قابل قبول، خدمات مناسب و محیط دلنشین و دوستانه از جمله مواردی هستند که مهمانان به عنوان نقاط قوت هتل به آن‌ها اشاره داشته‌اند.

 

توضیحات بیشتر

چگونه نرخ تعامل پیج اینستاگرامم رو بالا ببرم ؟

  • تاریخ انتشار : 21 سپتامبر 21
  • تعداد بازدید : 442
  • نظرات : بدون دیدگاه
  • دسته بندی : دانستنی ها
  • نویسنده : حسین احمدپور
  • منبع : گیلند

i85623

مقدمه : اینستاگرام به یکی از شبکه های اجتماعی محبوب بین ایرانی ها تبدیل شده . از این رو این پلتفرم، فضای مناسبی رو برای در آمدزایی ایجاد کرده. از اون جایی که خیلی ها به سمت اینستاگرام اومدن ، اینستاگرام یه سری قوانین رو تعریف کرده که بر اساس اون ها افراد پیج های برتر رو شناسایی کنن. در این مطلب قصد داریم در مورد نرخ تعامل یا اینگیجمنت و راه های افزایش نرخ تعامل با شما صحبت کنیم .

نرخ تعامل یا اینگیجمنت چیه ؟

نرخ تعامل یا اینگیجمنت از میزان تعامل کاربران با پیج شما به دست میاد. این تعامل شامل لایک پست ها ، میزان اشتراک گذاری پست های شما ، ذخیره کردن پست های شما ، مدت زمان تماشای پست های ویدئو یی ، اسکرین شات گرفتن از پست های پیج شما ، تماشای استوری و لایو و همچنین ری اکشن نشون دادن به استوری و پست شما و دایرکت های دریافتی شما میشه.

روش های افزایش نرخ تعامل ؟

روش های متنوع و زیادی برای افزایش نرخ تعامل وجود داره که ما در اینجا به برخی از اون ها می پردازیم

d5623

.

محتوای یونیک بساز

اولین و مهم ترین نکته ای که باید بهش توجه کنید اینه که باید محتوایی رو به کاربر ارائه بدید که کاربری که به صفحه شما اومده رو اقناع کنه. امروزه محتواهای متنوعی به کاربرا اینستاگرام ارائه میشه و یه جورایی همه ما در معرض بمباران اطلاعاتی هستیم. بنابراین محتوای شما باید طوری باشه که به مخاطب این اطمینان رو بده که محتوای ارزشمندی رو داره دریافت میکنه و همچنین شیوه های ارائه محتوا رو هم جذاب کنید.
نرم افزارهای متنوعی وجود داره که میتونه در جذاب شدن محتوای تولیدی شما بهتون کمک کنه.

از کاربران درخواست کن

همیشه از کاربراتون درخواست کنید که پست شما رو حمایت کنن . حتی اگه ده درصد افراد هم از پست شما حمایت کنن تاثیر خیلی مثبتی روی نرخ تعامل پیج شما خواهند گذاشت.

  • از مخاطبت بخواه که پستت رو لایک کنه.
  • از مخاطبت بخواه که اگه این پست براش مفید یا جذاب بوده اون رو به افراد دیگه ارسال کنه.
  • اگه محتوای آموزشی داری ازش بخواه سیوت کنه چون بعدا به کارش میاد و راحت میتونه پیدات کنه.
  • در استوری ها از مخاطباتون درخواست کنید که اگه پیج شما رو دوست دارن به افراد دیگه هم معرفی کنن. ( اگه با خوندن جک های پیج من شاد میشی ممنون میشم این شادی رو به دیگران هم هدیه کنی )
  • از کاربراتون بخواید که زنگوله بالای پیج رو فعال کنن تا به محض اینکه استوری و پست گذاشتید در جریان قرار بگیرن و با محتوای پیج تعامل داشته باشن.
  • از کاربراتون بخواید که دوستاشون رو تگ کنن.

نرخ تعامل استوری رو افزایش بده

زمانی ما می تونیم نرخ تعامل رو افزایش بدیم که افراد رو ترغیب کنیم که به استوری ما بازخورد بدن . گذاشتن باکس های نظرسنجی ، باکس سوال ، باکس های بله و خیر و پرسیدن سوال میتونه تا حد زیادی نرخ تعامل استوری رو افزایش بده.

  • گذاشتن معما در استوری ؛ هم مدت زمان مکث کاربر رو افزایش میده و هم باعث ریپلای شدن استوری های شما میشه . البته از این تکنیک برای گرفتن کامنت در پست ها هم می تونید استفاده کنید.
  • استوری های بزارید که مفید باشه و افراد اون رو با دوستاشون به اشتراک بزارن .
  • گاهی وقت ها پیش از پست کردن یک کالا ، اون رو استوری کنید تا افراد استوری رو ریپلای کنن و در مورد قیمت و ویژگی های محصول سوال بپرسن

مسابقه برگزار کن!

برگزاری مسابقه میتونه هم فالور زیادی برای شما بیاره و هم اینکه نرخ تعامل شما رو افزایش بده . مثلا اگه یک بلاگر آشپزی هستید یا لوازم خانگی می فروشید می تونید مسابقه آشپزی بزارید و به بهترین غذا از نظر کاربرا جایزه بدید . برگزاری مسابقه چند تا آورده اساسی داره .

  • یه تعداد از افرادی که در مسابقه شرکت کردن مدام استوری ها رو چک می کنن و نرخ تعامل شما رو بالا می برن.
  • افرادی که در مسابقه شرکت کردن از دوست ها و آشناهاشون میخوان که بیان و در نظرسنجی شرکت کنن تا برنده بشن . بنابراین افراد جدیدی با پیج شما آشنا میشن و شما رو فالو می کنن.
  • فالورای خودتونم در نظرسنجی شرکت می کنن و نرخ تعامل استوری رو افزایش میدن.
  • نگران جایزه هم نباشیدمیتونید با جای هزینه تبلیغ از یه کسب و کار مرتبط بخواید که اسپانسری مسابقه رو به عهده بگیره

 

sd89856

 

با رقبات تعامل داشته باش

یکی از راه هایی که به رشد شما در اینستاگرام کمک میکنه ، تعامل داشتن با رقباست. اینستاگرام برای اینکه زمینه کاری شما رو تشخیص بده و پیجتون رو به علاقه مندان معرفی کنه یه سری قاعده و قانون داره. شما با کارهای زیر می تونید زمینه کاری تون رو به اینستاگرام بفهمونید.

  • پیج رقبا و یا پیج هایی که محتوای مرتبطی با پیج شما دارند رو فالو کنید.
  • یک لیستی از هشتک های مرتبط با کسب و کارتون تهیه کنید و همه اون هشتک ها رو فالو کنید.
  • روزانه یه زمانی بزارید و پست های همکار یا رقیباتون رو لایک و سیو کنید و تعامل نشون بدید .
  • استوری های رقیبتون رو مشاهده کنید و بهشون عکس العمل نشون بدید.

انجام دادن موارد بالا علاوه بر بالا بردن تعامل پیج شما ، باعث میشه که در جریان فعالیت های رقبا قرار بگیرید و از اخبار و پیشرفت های کسب و کارهای مشابهتون مطلع بشید.

لایو رو فراموش نکنید!

یکی از قابلیت های جذاب اینستاگرام ، امکان گفتگوی زنده از طریق لایو اینستاگرام هست . افرادی که در لایو حضور دارن میتونن نرخ تعامل پیج شما رو به شدت افزایش بدن.
از طرفی لایو هایی که به صورت مشترک انجام میشن باعث تبادل فالور هم میشن . یعنی فالور های دو طرفی که در لایو حضور دارن ممکنه پیج مقابل رو دنبال کنن. حداقل 2 تا لایو در ماه رو داشته باشید . حتی می تونید مطالب مهم رو به صورت زنده اجرا کنید . چون لایو ها این قابلیت رو دارن که به عنوان IGTV ذخیره بشن.

ادنل چیست ؟

این محتوا توسط تیم محتوایی ادنل نگارش شده . ادنل یه کسب و کار نوظهور با یه ایده خلاقانه است. ادنل یک سامانه رزرواسیون آنلاین تبلیغات محیطی هستش. افرادی که خواهان اجاره بیلبورد ، استرابورد و انواع ابزار هی تبلیغاتی هستن می تونن به راحتی رسانه تبلیغاتی مورد نظرشون رو از سایت ادنل اجاره کنن

توضیحات بیشتر

اشنایی با شرکت نماشویی ویوپارس در تهران

  • تاریخ انتشار : 15 سپتامبر 21
  • تعداد بازدید : 556
  • نظرات : بدون دیدگاه
  • دسته بندی : اخبار روزاقتصادی
  • نویسنده : حسین احمدپور
  • منبع : گیلند

یکی از مهمترین چالش هایی که بیشتر برج ها و ساختمان های تجاری، اداری با آن رو به رو هستند کثیفی و حس بدی که بر روی مراجعه کنندگان می گذارد است که با توجه به قیمت مصالح و البته زمان بر بودن پروسه تغییر نما این چالش را وارد مرحله بزرگتری کرده است.

با توجه به اینکه کثیفی و یا زیبایی نمای ساختمان می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی شهر داشته باشد و افرادی که در مسیر رفت آمد قرار دارند را نیز می تواند تحت تاثیر قرار داده و بر روی آن ها نیز تاثیر گذار باشد. در نتیجه علاوه بر اینکه می تواند بر روی ساکنین اثر گذار باشد جامعه نیز تحت تاثیر قرار می گیرند.

1 2

موقعیت جغرافیایی کشورمان و همچنین آلودگی هوا و ذرات معلقی که در آسمان موجود می باشد این کثیفی ها را افزایش داده، حالا زمان آن است که تصمیمی بگیرید و این قابلیت جذاب را برای ساختمان خود مورد استفاده قرار دهید و از شر هر گونه کثیفی رهایی پیدا کنید.

با توجه به این اهمیت و بر طرف کردن چالش های هموطنان شرکت های معتبری در این زمینه مشغول به فعالیت شدند و توانستند بسیاری از نگرانی های مهم شهروندان را بر طرف کنند. البته در این بین افرادی نیز وجود دارند که به صورت شخصی فعالیت کرده و از اعتبار کمتری برخوردار می باشند.

روش های شستشوی نما

روش های متعددی برای شستشوی نما موجود می باشد که هر یک مزیت ها و معایبی دارند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

روش اول که مورد بررسی قرار خواهیم داد استفاده از داربست می باشد. از گذشته داربست یکی از اجزایی بود که در پروسه هایی همچون ساختمان سازی، ساختن نما و…  مورد استفاده قرار می گرفت. با توجه به نوعی که دارد این روزها نیز استفاده از آن شایع می باشد و یکی از الزامات ساختمان سازی می باشد.

شیوه کار به این صورت می باشد که با توجه به نوع معماری ساختمان و کاری که قرار است در آن صورت بپذیرد داربست ها را بسته و سپس نماشور بر روی آن قرار می گیرد و عملیات را آغاز می کند. متاسفانه این روش معایب مهمی دارد از جمله آنها می توان به هزینه زیاد برای تجهیز کارگاه، زمان بر بودن شروع به کار و… اشاره کرد. البته باید این را نیز بیان کرد که در ساختمان های نوساز که داربست موجود می باشد از این روش بهره مند می شوند.

روش بعدی طناب می باشد و با توجه به معایبی که استفاده از داربست داشت دیگر با آن رو به رو نمی شویم. از جمله آنها می توان به زمان بر بودن تجهیز کارگاه می باشد که در روش طناب کاملا کنسل شده و طنابکار به راحتی می تواند مراحل شروع به کار را طی کند.

2 1

علاوه بر آن هزینه های زیادی که برای شروع به کار نیاز است نیز در این روش کاملا منتفی شده و نیازی به مقدار زیادی داربست وجود ندارد. البته باید این نکته را نیز بیان کرد کمتر شرکتی این قابلیت را دارد که افرادی متخصص در این زمینه را داشته باشند و بیشتر از داربست و روش های سنتی کار خود را انجام می دهند، اما مجموعه نماشویی ویوپارس افرادی حرفه ای و کارآزموده را در اختیار دارد که می توانند با استفاده از طناب کار خود را به درستی به انجام برسانند.

پروژه های بزرگی نیز توانسته اند به انجام برسانند که از جمله آن می توان به ساختمان های دولتی ای همچون شرکت نفت، طرف قرارداد با بانک های متعددی همچون بانک سینا، بانک ملت، برج های بلند مرتبه و بزرگ شمال تهران نظیر نگین و… اشاره کرده که به وسیله طنابکاران این مجموعه به انجام رسیده است.

نیروی کار و تجهیزات مورد نیاز

یکی دیگر از عواملی که باید در دسترس باشد و این امکان فقط در شرکت های معتبر وجود دارد نیروی کار ماهر و همچنین تجهیزاتی می باشد که برای انجام هر پروژه ای باید وجود داشته باشد.

یکی از این تجهیزات راپل می باشد که باید از جنس درجه یک ساخته شده باشد و با توجه به درجه یک بودن آن این امکان به وجود می آید بتوان از آن به طور متناوب مورد استفاده قرار داد که با توجه به قیمت آن کمتر فردی توان تهیه آن را دارد و به همین علت رو به استفاده از داربست می آورند.

حال زمان آن است که با ابزارها و دستگاه های شستشو و ترمیم نما آشنا شوید. معروفترین آن ها وانرچت و سندبلاست می باشد که هر یک کارایی خاص خود را داشته و برای پروژه های خاص می توان از آن ها بهره برد. به طور مثال برای شستشوی شیشه ساختمان نمی توان از واترجت استفاده کرد زیرا با توجه به قدرت و فشاری که دارد ممکن است موجب شکستن شیشه شود. با توجه به این قدرت شیشه ها را با استفاده از طی مراحل تمیز کردن آن را انجام می دهند.

با توجه به اینکه با تزریق سیلیس و یا مواد دیگر برای تمیز کردن و زدودن کثیفی ها از روی نما می توان کمک گرفت برای تزریق آن ها بر روی سنگ نما لازم است تا از دستگاهی استفاده شود که بتواند این قابلیت را داشته باشد که همزمان علاوه بر آب این مواد را نیز با فشار زیاد به بیرون پرتاب نماید که آن سندبلاست نام دارد که یکی از نجهیزات مورد استفاده در شرکت نماشویی ویوپارس می باشد.

بیمه مسئولیت یکی از مهمترین ارکان شرکت های موجود در این حوزه

یکی دیگر از مهمترین عواملی که بر قانونمند بودن و همچنین عواملی که ارزش یک شرکت نماشویی ساختمان را نشان می دهد داشتن بیمه مسئولیت است که در صورت نداشتن مجموعه ای چالش های بزرگی برای کارکنان و همچنین مشتریان به وجود می آید.

بیمه گذار این قابلیت را فراهم آورده است تا با استفاده از بیمه مسئولیت علاوه بر اینکه کارکنان و راپل کاران را بیمه کنید، ساختمان مشتری و تجهیزاتی که مورد نیاز انجام پروژه می باشد نیز تحت پوشش قرار داده و با خیال آسوده به جنگ کثیفی ها بروید.

با توجه به اینکه خطرات احتمالی در این نوع از مشاغل بیشتر می باشد لازم است تا شرکت ها رو به استفاده از آن بیاورند و همچنین دانستن این نکته نیز خالی از لطف نیست که برای انجام کار در شرکت های دولتی یکی از مسائلی که مورد پرسش قرار می گیرد داشتن بیمه مسئولیت می باشد.

توضیحات بیشتر

حضور آسرون در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان

  • تاریخ انتشار : 12 سپتامبر 21
  • تعداد بازدید : 638
  • نظرات : بدون دیدگاه
  • دسته بندی : اخبار روزاقتصادی
  • نویسنده : حسین احمدپور
  • منبع : گیلند

حضور آسرون در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان

1 1

بنا به گزارش (https://ic2021.iranconfair.ir) : بیست و یکمین نمایشگاه صنعت ساختمان از 22 تا 25 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه کالاهایی عرضه می‌شود که به نحوی با صنعت ساختمان ارتباط دارد. پس اگر از فعالان و علاقه‌مندان این حوزه هستید و قصد دارید تا تأمین‌کنندگان جدیدی برای پروژه‌های خود پیدا کنید یا قصد کسب اطلاعات به‌روز در مورد این حوزه را دارید، این نمایشگاه را از دست ندهید. آسرون نیز به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تأمین‌کنندگان آهن و فولاد در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

125

با برترین شرکت‌کنندگان دوره‌های قبلی نمایشگاه صنعت ساختمان آشنا شوید

علاوه بر آسرون، تعدادی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان آهن و فولاد نیز در دوره‌های قبلی نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان حضور داشته‌اند:

 

ذوب‌آهن اصفهان

این کارخانه یکی از مشهورترین و قدیمی‌ترین تولیدکنندگان آهن و فولاد در کشور است. میلگردهای تولیدی آن به حدی کیفیت دارد که میلگردهای سایر کارخانه‌ها، با آن مقایسه می‌شود. میلگرد اصفهان در گرید A3 و در سایزهای 12 تا 32 میلی‌متر تولید می‌شود. ذوب‌آهن اصفهان انواع تیرآهن ، ریل ، نبشی و ناودانی را نیز تولید می‌کند.

 

فولاد مبارکه اصفهان

بزرگ‌ترین کارخانه فولادی ایران، به تولید انواع ورق‌های فولادی شهرت دارد. بسیاری از تولیدکنندگان داخلی قوطی پروفیل و لوله، از ورق سیاه با کیفیت این کارخانه به‌عنوان ماده اولیه استفاده می‌کنند. فولاد مبارکه علاوه بر ورق سیاه، ورق گالوانیزه، ورق روغنی، ورق اسیدشویی، ورق دریایی A36، ورق قلع اندود و ورق رنگی نیز تولید می‌کند.

 

فولاد شاهین بناب

مجتمع فولاد صنعت بناب یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان میلگرد و تیرآهن در شمال غرب کشور است. میلگرد آجدار به‌عنوان پرفروش‌ترین محصول این کارخانه شناخته می‌شود و در بازار آن را با نام میلگرد شاهین بناب می‌شناسند. میلگرد شاهین بناب در گریدهای A2 و A3 و سایزهای 8 تا 32 میلی‌متر تولید می‌شود.

 

لوله و پروفیل صابری

لوله و پروفیل صابری یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فولاد در استان تهران به شمار می‌رود که همان‌طور که از نام آن پیدا است، به تولید انواع لوله و قوطی پروفیل می‌پردازد. قوطی پروفیل صابری در ضخامت‌های 2 تا 4 میلی‌متر تولید می‌شود.

7852

غرفه آسرون، محلی برای بازی و کسب اطلاعات به‌روز!

آسرون در غرفه 2024 سالن میلاد حضور دارد. با حضور در این غرفه علاوه بر کسب اطلاعات به‌روز در مورد قیمت مقاطع فولادی و نحوه خرید آن‌ها، می‌توانید از خدمت جدید آسرون یعنی خرید نبشی ، ناودانی ، میلگرد و تیرآهن بورسی، مطلع شده و در صورت تمایل درخواست خرید این 2 مقطع فولادی را از بورس بدهید تا آسرون آن را برایتان انجام دهد. خرید از آسرون دارای مزایای زیر است:

 

  1. تنوع بالای محصولات فولادی
  2. قیمت پایین و کاملاً رقابتی
  3. تحویل سریع بار درب پروژه شما
  4. امکان نگهداری بار تا 2 ماه در انبار آسرون به‌صورت رایگان

 

چگونه می‌توانید خودتان را به نمایشگاه صنعت ساختمان برسانید؟

اگر قصد دارید تا با خودروی شخصی به نمایشگاه تشریف بیاورید، جالب است بدانید که نمایشگاه بین‌المللی دارای یک پارکینگ طبقاتی است که یک درب آن در قسمت شمال آن و در خیابان یمن واقع شده و درب دیگر آن در بزرگراه چمران (شمال به جنوب) قرار دارد. سایر مسیرهای دسترسی برای خودروهای شخصی، شامل دو درب اصلی نمایشگاه یعنی درب‌های جنوب و جنوب غربی نمایشگاه می‌شود که هر دو در خیابان سئول به سمت شمال قرار دارند.

اگر قصد دارید تا با استفاده از حمل و نقل درون‌شهری خودتان را به نمایشگاه برسانید، می‌توانید از خطوط اتوبوس تندرو، مترو، تاکسی یا ترکیبی از آن‌ها استفاده کنید. ایستگاه اتوبوس تندرو و متروی پارک وی، نزدیک‌ترین مکان به نمایشگاه بین‌المللی بوده و از ایستگاه‌های زیر نیز می‌توانید با تاکسی خودتان را به نمایشگاه بین‌المللی برسانید:

 

  1. ایستگاه مترو و بی آر تی میدان تجریش
  2. ایستگاه بی آر تی میدان ونک
  3. ایستگاه بی آر تی میدان ولی‌عصر
  4. ایستگاه بی آر تی و متروی میدان آزادی
  5. ایستگاه بی آر تی و متروی میدان انقلاب
  6. ایستگاه متروی مصلی

 

برای دریافت دعوت‌نامه اختصاصی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه اختصاصی آسرون در مورد بیست و یکمین نمایشگاه صنعت ساختمان، مراجعه کنید.

توضیحات بیشتر
09117087013
INFO@GILAND.IR